reklama

Nejefektivnější reklamy měl za rok 2013 Amazon a LG

Nejefektivnější reklamy měl za rok 2013 Amazon a LG
2014-03-14T11:11:06+02:00
• 14. 3. 2014

Není překvapením, že za prodejem různých produktů stojí veliké úsilí marketingového oddělení, které se prostřednictvím reklamy snaží zákazníka přesvědčit, aby daný produkt zakoupil. V oblasti chytrých telefonů se s reklamou setkáváme velice často. Společnost Ace Metrix se zaměřila na to, jak moc jsou dané reklamy efektivní.

ace-metrix-logo

Společnost používá k vypočítání efektivnosti reklam tzv. Ace skóre. Body do tohoto výsledku jsou stanoveny na základě provedených průzkumů veřejného mínění. Tyto průzkumy se týkají otázek sledovanosti a přesvědčivosti daných reklam. Předně je nutno podotknout, že čísla se mohou rok od roku výrazně lišit. Nicméně i tak se dostalo na světlo světa několik zajímavých faktů.

V předchozích letech v této kategorii dominovala společnost Apple, která se však v letošním roce propadla až na 5. místo s celkovým počtem 553 bodů. Absolutním vítězem tohoto průzkumu se stala společnost Amazon s celkovým výsledkem 578. Oproti roku 2012 však její celkový počet bodů klesl o 4.3 %. Druhé místo pak obsadila mobilní divize společnosti LG s 575 body. Na celkové výsledky se můžete podívat na obrázku níže.

screen shot 2014-03-11 at 3.07.09 pm

Zajímavé je také sledovat částky, které jednotlivé společnosti za minulý rok vydaly při tvorbě reklam. Amazon utratil „pouhých“ 147,8 milionu dolarů pro reklamy určené divákům ve Spojených státech amerických. Naproti tomu třeba Apple vydal celkem 575,2 milionu dolarů.

)

Každý z nás má samozřejmě jiný vkus a líbí se nám jiný typ reklam. V diskuzi pod článkem nám můžete nechat příspěvek, která z reklam se vám za minulý rok líbila nejvíc.

Zdroj: androidauthority.com

reklama
reklama

Jiří Smrž

Fanoušek operačního systému Android, ale se zkušenostmi i s iOS a Windows Phone. Ve volném čase se rád věnuje sportům a sledování filmů nebo seriálů.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim