reklama

Hry byly nejprodávanějším digitálním obsahem roku 2013

Hry byly nejprodávanějším digitálním obsahem roku 2013
2014-03-01T10:00:59+02:00
• 1. 3. 2014

Nejnovější průzkum společností AppAnnie a IHS Technology přinesl další překonaný milník pro mobilní zařízení. Studie se týkala prodejnosti digitálního obsahu v celosvětovém měřítku, kam byly zařazeny jak nákupy aplikací, tak i her, filmů nebo hudby z různých online úložišť. Konečný výsledek přinesl rozuzlení takové, že v loňském roce uživatelé nejčastěji z digitálního obsahu kupovali hry.

Prodej aplikací

Za hry do mobilních telefonů bylo utraceno celkem 16 miliard dolarů, což je 2,9násobný nárůst ve srovnání s rokem 2012. Největší skok zažila Jižní Korea, kde šly tržby nahoru o 5,8násobek. Následovalo Japonsko s 4,4násobným vzestupem. Co se týče vydavatelství, v roce 2013 byly největšími tahouny GungHo Online Entertainment (Japonsko), Supercell (Finsko), King (Velká Británie), Electronic Arts (USA) a Line (Japonsko).

AppAnnie státy

Mezi tři nejoblíbenější hry inspirované filmovou předlohou spadá The Hobbit: Kingdoms of Middle-earth (Kabam), Despicable Me (Gameloft) a Jurassic Park Builder (Fremantle Media). Celkové výdaje za digitální obsah vzrostly o 30 % a to v peněžním vyjádření vychází na úctyhodných 57 miliard dolarů. Na konci roku 2012 částka teprve dosahovala na hranici 44 miliard dolarů. Nakonec například digitální hudební průmysl vystoupl o 77 % oproti roku 2012, kde nejvíce populárním se stal Shazam s Pandorou.

AppAnnie 2013

Zdroj: inbound.appannie.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného založení a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 10 let. Oblíbeným výrobcem je jednoznačně kalifornský Apple, ale velmi rád vzpomíná na BlackBerry.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim