reklama

Nastavení Outlooku v nativní Email aplikaci Androidu návod

Nastavení Outlooku v nativní Email aplikaci Androidu [návod]
2013-10-14T11:10:00+01:00
• 14. 10. 2013
15

Mnozí z uživatelů Androidu jistě vlastní kromě Gmailu také emailový účet Microsoftu, tedy Outlook. Microsoft sice sám vydal aplikaci, která umožní takovým uživatelům přihlásit se do jejich Outlook účtu. Nicméně ne každému může tato aplikace vyhovovat. V tomto návodu se tedy podíváme na podrobné nastavení takového účtu v nativní emailové aplikaci, která se v Androidu nachází.

V první řadě tedy budeme potřebovat účet od Microsoftu. Při spuštění aplikace nejprve zadáme název účtu a heslo. V případě, že budete chtít používat tento účet jako výchozí pro odesílání e-mailů, zaškrtněte k tomu určené tlačítko. V dalším kroku zvolíme typ účtu. Máme na výběr ze 3 možností: POP3, IMAP a Exchange. Pro náš případ použijeme Exchange. Díky této volbě budeme moci synchronizovat kromě samotných emailových zpráv také kontakty a kalendář, které máme v Outlooku uložené.

Screenshot_2013-10-13-21-06-01 Screenshot_2013-10-13-21-06-17

Nyní se pustíme již do samotného nastavení. V políčku Doména\Uživatelské jméno zadáme následující: \nazevuctu@outlook.com. Dále je důležité změnit údaje v políčku Server. Do tohoto políčka napíšeme: dub-m.hotmail.com. Microsoft zde totiž ještě pracuje se starým názvem emailového klienta. Další políčka již měnit nebudeme a můžeme se tak pustit dál.

Screenshot_2013-10-13-21-24-55

V případě, že jsme vše zadali správně, čeká nás již poslední část tohoto nastavení. Nejprve si můžete nastavit četnost kontroly doručené pošty. Doporučuji tuto volbu nechat na Automaticky, protože samotný systém synchronizuje účty rychle, nemusíte se bát nějaké časové prodlevy. Dalším bodem je Počet dní k synchronizaci. Zde již záleží na vás, zda chcete, aby emailový klient zobrazoval všechny emaily nebo jen emaily ve zvoleném období.

Musím však podotknout, že pokud nezvolíte možnost Vše, může se stát, že při hledání nějaké konkrétní zprávy vám aplikace nevrátí výsledek, který očekáváte. Při hledání konkrétního emailu musí aplikace mít danou zprávu přímo staženou. Sám bych tedy doporučoval, abyste zvolili možnost Vše.

Dále již zbývá zaškrtnout, zda chcete být upozorněni při příchozí zprávě, zda chcete synchronizovat kontakty, kalendář a email, a jestli chcete během připojení k Wi-Fi síti automaticky stahovat přílohy. Po kliknutí na tlačítko Další musíte jen počkat na synchronizaci samotného emailového účtu a následně můžete začít používat samotnou aplikaci.

Screenshot_2013-10-13-21-08-55

Nativní aplikaci v Androidu používám pro svůj Outlook již delší dobu a jsem s ní spokojený. Samotná aplikace totiž nabízí vše, co potřebuji pro správu tohoto emailového účtu.

reklama
reklama

Jiří Smrž

Fanoušek operačního systému Android, ale se zkušenostmi i s iOS a Windows Phone. Ve volném čase se rád věnuje sportům a sledování filmů nebo seriálů.

Komentáře

petr kettner

20. 8. 2019, 15:15

Dobrý den, instalace naprosto v pohodě. ALE: když v galerii označím jednu fotku a dám odeslat, tak do standardně nabídne zmenšení. Pak jí vloží do přílohy. Když označím více fotek, tak vše proběhne stejně až po vložení. Nedá je jako klasickou přílohu, ale hodí je do těla mailu. To je dost nepříjemné. Mohu poprosit o radu?

Podle návodu to nejde,napiše to ověření se nezdařilo.

Jen taková drobnost.

V nastavení Domény doporučuji smazat „“

A jako Server postačí toto: m.hotmail.com

Jiří Smrž

14. 10. 2013, 15:14

Je to možné. Email jsem nastavovat před delší dobou a toto nastavení mi funguje. Věřím ale, že to funguje i tak, jak říkáte :)

Jáson Hviezda

14. 10. 2013, 12:38

Zdravím, nevíte si někdo rady s tímto problémem?

Mám v nativní e-mailové aplikaci Android nastavený e-mail outlook.com s vlastní doménou. Když někomu mobilem pošlu z jmenouctu@domena.cz e-mail, dorazí k němu e-mail v pořádku, ale zobrazené jméno od není standartní Jméno Příjmení, ale pouze „jmenouctu“. Pokud e-mail pošlu z webového rozhraní nebo přes oficiální aplikaci Outlook.com, jméno odesílatele se zobrazí správně jako Jméno Příjmení.

Máte s tím někdo zkušenost a víte, jak nastavit zobrazované jméno e-mailů z mobilu?

Telefon Samsung Galaxy Note 3, Android 4.3 Jelly Bean.
Děkuji,

JH

Jiří Smrž

14. 10. 2013, 13:25

Zkuste nastavit jméno u účtu v nastavení aplikace

Jáson Hviezda

14. 10. 2013, 15:02

Kde přesněji bych to našel? Mám nastaven název účtu, ale ten slouží pouze k odlišení jednotlivých e-mailů v rámci zařízení.
Jméno se u Exchange nastavuje v rámci Active Directory, ale přes mobil to u outlook.com nefunguje. Nechápu proč.

Jiří Smrž

14. 10. 2013, 15:12

V nastavení kliknete na účet, kde chcete jméno nastavit a dale zvolte „Vaše jméno“. Doufám, že to pomůže.

Jáson Hviezda

14. 10. 2013, 15:26

Taková možnost tam bohužel není. V Samsung Galaxy Note 3 je to následovně:
Nastavení/Obecné/Účty/Microsoft Exchange ActiveSync/Nastavení/(výběr účtu)/Další nastavení/Název účtu

Nikde jinde jsem bohužel jméno nenašel. Jak to máte na svém telefonu? Zkoušel jste? Děkuji za odpověď.

Jiří Smrž

14. 10. 2013, 15:40

Používám aplikaci Email v čistém Androidi (Nexus 4) a tam je ta možnost přesně tak, jak jsem popsal. S Galaxy Note si bohužel rady nevím. Je možné, že Samsung provádí určité změny v aplikaci.

Přesně tak. Samsung používá svůj email. Nativní aplikaci nepoužívá. Bohužel taky nemám na stole NOTE 3, takže nemůžu poradit, nicméně si stejně myslím, že by to mělo jít. V minulosti jsem měl NOTE 2 a určitě to šlo nastavit. Jde jenom o to, najít v nastavení kde se dá napsat jméno uživatele (ne přihlašovací jméno). Normálně je jméno uživatele prázdné a nebo si ho vezme ze serveru, ale musí se dát vyplnit. Pátrejte více…

Jáson Hviezda

15. 10. 2013, 6:59

Pro POP3 a IMAP účty tuto volbu Samsung má, ale ne pro Exchange. Je to logické, protože si tak aspoň nemůže uživatel firemního e-mailu libovolně měnit jméno. Bohužel se mi to zatím nikde nepodařilo najít, už pátrám několik týdnů.

Jáson Hviezda

15. 10. 2013, 7:00

U POP3 a IMAP účtu tuto volbu Samsung má, ale ne pro Exchange. Je to logické, protože si tak aspoň nemůže uživatel firemního e-mailu libovolně měnit jméno.
Bohužel se mi to zatím nikde nepodařilo najít, už pátrám několik týdnů.

Otevřete aplikaci Email – Nastavení – jmenouctu@domena.cz – Vaše jméno… A je to.

Jiří Smrž

14. 10. 2013, 17:39

Našel jsem Vám odkaz na stránky Samsungu, kde se řeší nastavení Microsoft Exchange účtu přímo v jejich aplikaci. Snad to pomůže : http://www.samsung.com/us/support/supportOwnersHowToGuidePopup.do?howto_guide_seq=7046&prd_ia_cd=N0000003&map_seq=48169

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim