Hero Forge: puzzle pro více hráčů recenze

Hero Forge: puzzle pro více hráčů [recenze]
2013-08-18T10:51:25+02:00
• 18. 8. 2013
1

Hra Hero Forge mě vrátila do mých dětských let, kdy mi vyzrání nad herním mechanismem nebo nepřítelem vykreslilo na tváři úsměv pro další dva týdny. Konečně někdo chápe, jak má vypadat bojový systém na telefonu!

Screenshot_2013-08-16-17-34-09  Screenshot_2013-08-16-12-15-27  Screenshot_2013-08-16-12-14-30

Opravdu, bojování je návykové, zábavné a brzo neomrzí. Proti oponentům používáte kouzla a schopnosti vaší postavy, základní švihání zbraní, a u bojů s monstry i lektvary. To ovšem nevypadá jako souboj v řadovém RPG, který se odehrává v reálném čase, zde sbíráte shodné kostky na kterým je 5 typů symbolů: tři přidávají manu ve své barvě pro svůj typ kouzel, zbylé dva slouží jako jednoduchý útok a štít. Při tomto vybírání kostek odpovídá čas a pořadí útoků času a pořadí v boji, který se odehraje spolu s nepřátelskými útoky jako souvislá animace do které nelze zasáhnout. Kol je většinou více, a proto je dobré se seznámit se svojí postavou a udělat si na základně možností postavy a jejího vybavení strategii. Hra kvůli reálným oponentům a výpočtu chování NPC monster vyžaduje neustálé připojení k síti. Není to však příliš datově náročné a proto se o svůj drahocenný FUP bát nemusíte.

Screenshot_2013-08-16-17-26-13  Screenshot_2013-08-16-17-23-38  Screenshot_2013-08-16-12-29-03

Nakupování výbavy je jednoduché, máte několik kategorií a v každé několik předmětů, které se odemykají dle vaší úrovně. Předměty vás stojí zlato a rudé kameny, které získáte ve vyhraných soubojích a nebo za reálné peníze. Překvapivě má člověk kamenů dostatek a já jsem nikdy nemusel ani uvažovat o jejich koupi. Aby hra začala autorům vydělávat, budou muset, dle mého,  zmenšit počet získaných kamenů ze soubojů.

Screenshot_2013-08-16-12-22-18  Screenshot_2013-08-16-12-23-29  Screenshot_2013-08-16-12-30-13

S rostoucí úrovní se postava učí nová kouzla a schopnosti. Pro souboje si budete muset vybrat pouze čtyři. Hrál jsem především za čarodějku, která je dle mého nejslabší z postav. Takový ork nebo šermíř si mohou již od brzkých úrovní doplňovat život a magický štít, což čarodějnice nemůže. S vhodnou strategií se dá samozřejmě kde jaký oponent porazit, avšak doufám, že sílu kouzel ostatním uberou.

Screenshot_2013-08-16-12-21-06  Screenshot_2013-08-16-12-24-59  Screenshot_2013-08-16-12-22-32

Za necelé dva roky, co mám Android zařízení, je tato hra druhá, u které mohu strávit hodiny bez povšimnutí toku času. Toto RPG s puzzle souboji je něco mimořádného, originálního a zábavného. Vývojáři z Clapfoot vsází do hry vše, je to jeden z jejich nejdéle trvajících projektů a i v budoucnu je bude hra stát hodně času. Vydělat chtějí pomocí mikrotransakcí z prodeje herní měny, doufejme tedy, že jim to vyjde. Grafika a hudba neurazí. O to tu ani nejde, hra je hlavně o zábavném hlavolamu.

logo-app Hero Forge Clapfoot Inc. Zdarma ANDROID

Samsung Galaxy Note10

Roland Mádlo