Domů » Články » Android »
Google se na svém blogu pochlubil novou funkcionalitou, která se objeví v aplikaci Google Mapy pro Android a iOS. Jde o nové reklamy, které se vám budou zobrazovat v dolní části aplikace. Jsou textového typu, takže se nemusíte bát barevně blikajících obrázků nebo hlasitých videí.
Naštěstí se vám nebudou zobrazovat při každém spuštění aplikace. Tentokrát vše bude záviset na vyhledávaném dotazu, přičemž Google zvýhodní a zobrazí informace o podniku, který si zaplatil zviditelnění. Pokud tedy budete hledat nějakou restauraci, tak se vám zobrazí v dané lokalitě všechny na mapě, ale v dolní části displeje bude zviditelněna ta, která si zaplatila reklamu.
Uvidíte základní informace s údaji o vzdálenosti, přičemž bude možné se rychle navigovat na místo určení skrze jedno kliknutí. Pokud budete chtít vědět více, tak stačí použít gesto nahoru nebo kliknutí na text. Následně uvidíte kontaktní informace, hodnocení a další běžné informace.
Samozřejmě se nezapomnělo ani na označení, že se jedná o reklamu. Hned pod názvem je umístěna značka „ad“, která vám jasně dává vědět, že se jedná o placené zvýhodnění. Google si i v tomto případě zakládá na relevanci, takže by se nemělo jednat o rušivou reklamu. Google Mapy měsíčně využívá více jak jedna miliarda lidí (dle Googlu) a tento systém reklam mu zajisté přinese další finance do peněženky. Samozřejmě se jedná o další způsob, jak na sebe mohou podniky upozornit.
Zdroj: adwords.blogspot.cz
Domů » Články » Android »
Microsoft a reklamy – Windows 8/RT je 6x lepší než iOS
Connectica – další virtuál a hned s 6 tarify
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře