reklama

Google Play roste rychleji než App Store s 2x většími příjmy

Google Play roste rychleji než App Store s 2x většími příjmy
2013-08-15T10:00:18+02:00
• 15. 8. 2013
1

Analytická společnost Distimo, jejímž cílem je udělat trh s mobilními aplikacemi co nejpřehlednější, začátkem tohoto týdne přinesla velmi zajímavý závěr týkající se srovnání dvou největších obchodů s aplikacemi, Jedná se samozřejmě o Google Play a jablečný App Store. Veškerá data vycházejí z vlastního online dostupného nástroje s názvem App Annie, který využívá přes 3 miliony vývojářů po celém světě.

Google Play App Store

Už pár týdnů je známý fakt, že obchod Google Play přeskočil v počtech stažení svého momentálně největšího konkurenta App Store od Applu. Nyní ve své poslední uveřejněné zprávě tuto informaci potvrdil i monitorovací nástroj App Annie. Uživatelé operačního systému Android prostřednictvím obchodu Google Play uskutečnili více stažení než uživatelé systému iOS ve svém App Storu.

Nicméně kalifornská společnost Apple eviduje stále více příjmů, a to až o dvojnásobně vyšší hodnotě, což dokonce dokazuje nejnovější statistika Distima, v níž došlo ke srovnání celkových příjmů. Kromě toho také ukazuje, že Google se svým obchodem Play roste mnohem rychleji než App Store.

Google Play App Store - růst

Podle Distimo za posledních 6 měsíců Google Play vzrostly příjmy o 67 % a z toho 11 % jen za poslední měsíc, což u Applu není moc zřetelné. Ten zaznamenal 15% růst a pouze 3 % v posledním měsíci. V mezinárodním měřítku, kde došlo na zaměření trhů v několika zemích světa, čísla vykazují velmi podobný průběh. Závěrem, po podtržení a sečtení stále lépe vychází Apple, jehož obchod s aplikacemi vydělává dvakrát více než Google.

Google Play App Store - prodeje

Zdroj: distimo.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného zrodu. Tato věrná podpora trvá přes 6 let. Oblíbeným výrobcem je Apple, proto taky spokojeně užívá šťavnatý iPhone X.

Komentáře

Marek Metelka

15. 8. 2013, 10:29

A jsou v téhle „statistice“ i příjmy z reklamy?

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit