HTC: Uživatelé používají widgety minimálně anketa

HTC: Uživatelé používají widgety minimálně [anketa]
2013-03-02T08:58:44+02:00
• 2. 3. 2013

HTC vykročilo do nové roku s top modelem One, který již v tuto chvíli má několik prvenství. Jedná se o první smartphone, který disponuje Full HD rozlišením na úhlopříčce 4,7 palce, což jasně udává, že se jedná o jeden z nejjemnějších displejů na současném trhu. Sama společnost se ale zaměřuje na jiné přednosti a nyní obhajuje nové prostředí Sense 5, které přineslo novou úvodní plochu. Ta silně připomíná dlaždice ze systému Windows Phone.

Sense5Blog_Blink

Ačkoliv se jedná o poměrně jiné využití, tak inspirace je zde evidentní. Nyní se objevil článek na oficiálním webu, který obhajuje právě toto rozložení. Jedná se sice o marketingové povídání, jenž bude lákat nové zákazníky, ale bylo zde objeveno zajímavé tvrzení. HTC přímo uvádí, že majitelé androidích smartphonů používají widgety jen v minimálním rozsahu. Na základě svého průzkumu pak zvolili nové rozložení pro Sense 5, byť samozřejmě nelimituje používání widgetů. Nyní se sami podívejte, co tchajvanská společnost tvrdí:

  • Většina lidí nerozlišuje mezi widgetem a aplikací.
  • Widgety nejsou natolik používány. Většinou se majitelé spokojí s počasím, hodinami a přehráváním hudby. Méně jak 10 % zákazníků používá jiné widgety.
  • Většina uživatelů nemění rozložení domovské plochy. Po prvních dvou měsících užívání smartphonu uživatelé nezmění již nic na ploše. (asi 80 % majitelů)

Na základě takového průzkumu bylo vytvořeno prostředí Sense 5 a jeho hlavní domovská obrazovka. Jedná se poměrně silný krok, který se nemusí společnosti vyplatit. Samozřejmě nemůžeme tvrdit, že se HTC mýlí. Zatím zde nebyl žádný průzkum, který by se zaměřil na používání widgetů. Proto jsme se rozhodli, že uspořádáme menší anketu, která nám napoví, jestli má HTC pravdu.

Zdroje: blog.htc.com, phonearena.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat