Fotka od Akshar Dave z Unsplash
Domů » Články »
Twitter snaží propagovat svou placenou verzi Blue, přičemž se zobrazuje například reklama na pravé straně ve webové verzi. Zřejmě můžeme očekávat více podobných reklamních prvků, ale mezitím upravuje samotné možnosti. Například nedávno se služba Twitter Blue dočkala vylepšení u videí. Nyní mění parametr další funkce.
Delší čas
U videí jsme se dočkali například prodloužení délky stopáže a něco podobného je nově dostupné u funkce editování příspěvků. Tato nejžádanější funkce se dostala na sociální síť až s předplatným. Byla nastavena na 15 minut, tedy během této doby jste mohli po zveřejnění dělat úpravy.
Z ničeho nic došlo k rozhodnutí, že se tento limit prodlouží z 15 minut na jednu hodinu. Zřejmě původní limit nedostačoval a hodina by měla napomoci. Bohužel se Twitter nepodělil o detaily tohoto rozhodnutí.
Twitter Blue nabízí zatím poměrně málo funkcí za nastavenou cenu, ale měli bychom se dočkat značného omezení reklam, na což se nyní čeká. Asi by mělo předplatné větší hodnotu, kdyby Twitter pro předplatitele zrušil kompletně reklamy, nebo je omezil na absolutní minimum.
Zdroj: theverge.com
Domů » Články »
Google Diktafon dostává nové funkce ve webovém rozhraní
Google aplikace dostane drag-and-drop
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře