reklama

Boombox je nový projekt společností Spotify a Facebook aktualizováno

Boombox je nový projekt společností Spotify a Facebook [aktualizováno]
2021-04-26T19:30:30+02:00
• 26. 4. 2021

Zdroj: Dotekomanie.cz

Aktualizováno 26. 4.

Dnes obě společnosti oficiálně představily svůj projekt Boombox. V podstatě jde o zjednodušení a vylepšení uživatelského zážitku. Jakmile nasdílíte jakýkoliv obsah ze služby Spotify na Facebook, tak kdokoliv si bude moci danou skladbu nebo podcast přímo přehrát v aplikaci Facebook bez nutnosti spouštět aplikaci Spotify.

Boombox banner 2 1440x550 1440x550x

Zdroj: Spotify

Novinka je dostupná v Argentině, Austrálii, Bolívii, Brazílii, Kanadě, Chile, Kolumbii, Kostarice, Dominikánské republice, Ekvádoru, Salvadoru, Guatemale, Hondurasu, Indonésii, Izraeli, Japonsku, Malajsii, Mexiku, Novém Zélandu, Nikaragui „Panama, Paraguay, Peru, Jihoafrická republika, Thajsko, Uruguay a USA.  V dohledné době má dojít k rozšíření.

Původní článek 25. 4.

Facebook a Spotify již delší dobu spolupracují. Pokud pomineme možnost přihlášení na streamovací platformu přes Facebook účet, tak stojí za zmínku například dostupnost hudebního obsahu na Instagramu. Společnosti ale začínají spolupracovat na projektu nazvaném Boombox.

Spotify zřejmě nabídne předplatné pro podcasty

Boombox

Mark Zuckerberg, CEO Facebooku, oficiálně potvrdil, že obě firmy vytváří společný projekt Boombox. Nečekejte novou aplikaci, spíše dojde na hlubší integraci Spotify do aplikací od Facebooku. S největší pravděpodobností se dočkáme novinky právě v hlavní aplikaci Facebook.

Uživatelé budou mít k dispozici přímo mini přehrávač, přes který budou moci ovládat, co se aktuálně přehrává, případně budou k dispozici ovládací prvky. Nebude ale potřeba mít k dispozici samostatnou aplikaci Spotify. Jinak řečeno, vše bude integrováno přímo do sociální sítě, jen se bude čerpat ze zdrojů Spotify.

spotify podcast 4032x2268x

Zdroj: Dotekomanie.cz

Dle dostupných informací se novinka testuje na omezeném množství uživatelů v zemích jako Mexiko a Thajsko. Dá se předpokládat, že uživatel bude muset nějakým způsobem propojit obě platformy. Je otázkou, jestli novinka bude jen pro majitele placených Spotify účtů, nebo vše bude dostupné bez omezení. Takto by se tedy přehrávala i reklama ve Spotify.

V tuto chvíli jen víme, že tato integrace nabídne nejen hudební obsah, ale k poslechu budou i podcasty. Zatím nebyl uveden nějaký časový rámec, kdy máme novinku očekávat. Možná se tak stane ke konci tohoto roku.

Zdroje: techcrunch.com, phonearena.com, techcrunch.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

TmavĂ˝ reĹľim