Jak vypnout hlášku o operátorovi při volání do jiné sítě návod

Jak vypnout hlášku o operátorovi při volání do jiné sítě [návod]
2019-09-03T13:45:42+01:00
• 3. 9. 2019#Mobilní operátoři

Možnost přenosu čísla se postupem času zrychluje. Dnes se tak častěji setkáváte s hlášením, že voláte do sítě jiného operátora, zejména tehdy, pokud dané číslo dříve spadalo pod stejného operátora, jakého využíváte vy. První návody, jak zrušit toto oznámení se objevily již před mnoha lety, ale k přenosu telefonních čísel nedocházelo nějak často, takže mnozí ani neví, že mohou toto „otravné“ hlášení vypnout.

Hláška o volání do jiné mobilní sítě

Všichni operátoři nabízí možnost deaktivace upozornění, že voláte na telefonní číslo spadající do jiné sítě. Někdy je ale komplikovanější najít návod, jak toto učinit. Ostatně ani operátoři nejsou konzistentní, respektive někteří nabízí více možností, ale dohledání návodu může být komplikovanější. Samozřejmě se zde nabízí možnost zavolat operátorovi přímo a nechat si tuto službu vypnout. Mnohdy se ale jedná o zdlouhavý proces.

Vodafone

Mobilní operátor Vodafone přímo na svých stránkách podpory uvádí, že toto hlášení je možné vypnout skrze samoobsluhu muj.vodafone.cz. Zde zvolit Služby – Volání a SMS a následně dohledat řádek „Hláška o volání do jiné mobilní sítě“. Pak stačí kliknout na změnit a nastavit si deaktivaci. Za změnu se neúčtuje jakýkoliv poplatek. Budete ale potřebovat heslo a následně budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.

T-Mobile

U operátora T-Mobile budete asi hodně pátrat v nápovědě, ale upřímně se mi nepodařilo najít jakýkoliv návod. Jsou zde dva způsoby, o kterých víme, pokud nepočítáme SMS kódy. Jeden z nich je k dispozici skrze Můj T-Mobile> sekce Služby > Vypnutí hlášky o operátorovi. Pak se ještě nabízí deaktivace skrze mobilní aplikaci, kde zvolíte Správa připojeného čísla (stačí kliknout na aktuální tarif), dále nastavení (ozubené kolečko) a dole v seznamu najít Vypnutí hlášky o operátorovi.

O2

Modrý operátor používá, nebo spíše na svých stránkách uvádí starší systém aktivace či deaktivace pomocí SMS zprávy. Výše uvedení toto používali také a pravděpodobně je možné použít tento způsob i nyní, ale více se soustřeďují na možnosti samoobsluh. U O2 můžete službu vypnout přes SMS posláním HLASKA D na číslo 999111. Pro aktivaci stačí zaslat HLASKA A na číslo 999111.

Máte tip na návod? Znáte nějaký trik? Dejte nám vědět.

Zdroje: vodafone.cz, vodafone.cz

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat