reklama

Youtube testuje vylepšené automatické přehrávání aktualizováno

Youtube testuje vylepšené automatické přehrávání [aktualizováno]
2019-05-17T15:00:28+02:00
• 17. 5. 2019

Aktualizováno 17. 5.

Ke konci minulého roku si Youtube začal pohrávat s doporučováním obsahu pod videem. Zatím se jednalo o test a zřejmě to tak ještě zůstane, jelikož se ukazuje, že si vývojáři pohrávají se zobrazováním. Původně se jednalo o pevnou nabídku, ale některým uživatelům se zobrazil systém výběru kategorie až začali skrolovat dolů. Kromě toho se nabízí více možností, takže si uživatel bude moci zvolit přesněji, co se má dále přehrávat, případně o co má zájem.

Původní článek 21. 12.

Pro Youtube je v tuto chvíli hlavním cílem prodej reklamy, než dojde k masivnějšímu rozšíření předplatného. Aby zobrazil více reklam, musí si udržet pozornost uživatele a také mu poskytnout co nejvíce videí, které budou zajímavé pro konkrétního uživatele. I z tohoto důvodu se snaží personalizovat návrhy a nyní se objevuje novinka, která by tomu mohla více napomoci.

Nové filtry pro automatické přehrávání

Když si spustíte video skrze aplikaci, tak po jeho skončení můžete zhlédnout jiné podle návrhu. Pokud máte aktivní automatické přehrávání, spustí se doporučené video. Bohužel ne vždy se Youtube podaří doporučit něco, co by uživatele zajímalo. To samozřejmě může vést k vypnutí funkce automatického přehrávání. Nyní ale budeme mít možnost si zvolit, jaký typ videí se bude přehrávat.

Na obrázcích níže můžete vidět oválná tlačítka, což jsou nové filtry, které Youtube testuje u menší skupiny uživatelů. Půjde si tak zvolit, jestli se mají přehrávat nebo nabízet doporučená videa, vybraná videa na základě aktuálního sledovaného nebo další od konkrétního Youtube kanálu.

automatické přehrávání

Zatím je tato novinka v testu a není přesně známo, jakých filtrů se dočkáme. Rozhodně se jedná o zajímavou funkci, která by mohla uživatele nalákat ke spuštění automatického přehrávání, nebo dalšího sledování bez složitého hledání.

Zdroje: androidpolice.com, androidpolice.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit