Do aplikace WhatsApp zamíří reklamy

Do aplikace WhatsApp zamíří reklamy
2019-05-22T20:30:12+02:00
• 22. 5. 2019
1

WhatsApp je poměrně populární komunikační platforma, která si žije svým vlastním životem, byť nyní spadá pod Facebook. Dalo by se říci, že byl vždy problém najít monetizační systém pro tuto platformu. Možná si ještě pamatujete, že se v minulosti objevoval poplatek v různých podobách, ale dnes se jedná o komunikační službu, která je zdarma, aspoň pro uživatele. V dohledné době ale začne Facebook vydělávat i na uživatelích.

WhatsApp a reklamy

V první řadě se můžeme připravit na upravenou konverzaci s firmami, které používají WhatsApp pro zákazníky. Nejenže se dočkáme lepších karet s produkty, ale také budou k dispozici i katalogy. Vše je v podstatě uzpůsobené k lepší nabídce, kterou mohou poskytnout uživatelům. V tomto ohledu se tedy moc nezmění a pokud jste nenavázali přímou komunikaci s firmou, asi si nikdy nevšimnete, jaké novinky budou nasazeny.

Větší změna ale bude u WhatsApp Status, což je v podstatě Stories, tedy krátké dočasné příběhy, které mizí po 24 hodinách. Do této chvíle jste mohli sdílet a hlavně prohlížet příspěvky ostatních uživatelů bez jakéhokoliv narušení. Od příštího roku se to ale změní, jelikož právě do WhatsApp Status zamíří první reklamy. Ty se budou zobrazovat náhodně, jak budete procházet příběhy svých kontaktů.

V tuto chvíli víme jen o této novince a zřejmě se jen tak nedočkáme reklamy v seznamu konverzací, jako je tomu u Messengeru. Jedná se tak vlastně o první zacílení na uživatele. Facebook si asi vypočítal potenciál funkce WhatsApp Status a vyplatí se mu zde implementovat reklamní systém. Nyní si musíme počkat na konkrétní termín spuštění reklam.

Zdroje: gizmochina.com, twitter.com, techviral.net

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Myslím, že se to dalo čekat.
Cukrberk potřebuje vydělávat, přece neutratí milióny za konkurenční společnost, aby ji živil z kapesného z messengeru.
Pokud to budou cpát do „stories“, které na WA skoro nikdo nepožívá, tak budiž.
Ale tipuju, že jakmile se objeví reklamy přímo v konverzaci, jako u messengeru, přijdou ze dne na den o uživatele.

Třebas nejsou „tak blbí“ 😱

A nebo jo?

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat