reklama

Facebook Watch bude konkurovat Netflixu a jiným platformám

Facebook Watch bude konkurovat Netflixu a jiným platformám
2018-09-03T06:44:48+02:00
• 3. 9. 2018

Největší sociální síť na světě, Facebook, po roce a kousek oficiálně vypouští nový prostor pro video obsah. Vybraní partneři budou moci skrze tuto novou část nabízet svá videa a pořady osloveným uživatelům. Ti si navíc budou moci jednoduše vybírat ten video obsah, který je zajímá.

Facebook nastavil tvrdé podmínky

Na Facebooku jste si zřejmě zvykli na to, že uživatelé mohou natáčet videa a jejich přátelé mohou video obsah živě komentovat. Společnost tuto možnost novinkou aktivně rozšiřuje a především začíná podporovat i ty stránky, které jsou přímo zaměřené na tvorbu videí. Tato videa mohou tvůrci sdílet a uživatelům se tak zobrazí na stránce s vybranými příspěvky.

Je na rozhodnutí vydavatele každého pořadu, zda jej bude přerušovat reklamními spoty, či nikoliv. Služba má předem jasné rozdělení příjmů z reklamy. Poskytovatel videa obdrží 55 % z těchto příjmů, zbylých 45 % příjmů připadnou Facebooku. 

Facebook nastavil poměrně kruté podmínky, co myslíte? Uvidíme, zda na tyto podmínky tvůrci přistoupí. Nicméně, zpět k věci. Partneři, kteří se s Facebookem dohodli na podmínkách, mají nyní příležitost na této sociální síť vytvářet pořady, které mají potenciál oslovit více uživatelů než u tradiční televize. 

Facebook Watch bude konkurovat Netflixu

V případě zájmu bude uživatel upozorněn na vydání nového dílu či na novinky týkající se jeho oblíbeného pořadu. V současnosti Facebook spolupracuje zhruba s 15 vydavateli videí. Mezi vyvolené patří například MLB (oficiální stránka nejvyšší ligy baseballu v USA), NASA nebo National Geographic.

Facebook dokonce přišel s troufalým prohlášením „dost možná budeme konkurovat službě Netflix“. Sociální síť si totiž připravila 10 epizod dramatické série pod názvem „Sorry for Your Loss“, kde hlavní roli obsadila herečka Elisabeth Olsen. Je toho ale samozřejmě více. K dispozici budou také pořady týkající se sportu, převážně baseballu. 

Zajímavou možností je prostor pro živé komentáře v průběhu pořadu. Například stránka MLB prozatím slíbila, že bude živě vysílat jedno utkání týdně. Pokud Facebook splní to, co oznámil, tak uživatelé budou reagovat na vývoj, popř. klást dotazy komentátorům. A právě komentátoři mohou v průběhu utkání na příspěvky uživatelů reagovat.

Zdroj: androidcommunity.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit