Domů » Články »
Hned několik desítek zákazníků společnosti Apple musí nyní řešit velmi nepříjemné problémy. Některým zákazníkům totiž bylo strženo nemalé množství peněz, a to přímo z jejich kreditní/platební karty. Peníze byly strženy z důvodu plateb v rámci služby iTunes.
iTunes v problémech, škody jsou statisícové
Mezi postižené zákazníky prozatím patří obyvatelé Singapuru, kteří si již dávno u Applu stěžovali. Údajně se jedná o podvodné platby a nejedná se o kdo ví jak zanedbatelné částky. Několika lidem bylo strženo více než 5 000 amerických dolarů, což je v přepočtu asi 109 600 Kč při aktuálním kurzu 21,92 Kč za jeden dolar.
Někteří zákazníci se domnívali, že se jedná pouze o chybu banky. Problém ale na straně banky není, což mimo jiné dokazuje fakt, že zákazníci mají své bankovní účty registrované u rlzných velkých bank v Singapuru.
Jedna z bank se dokonce rozhodla k celé situaci oficiálně vyjádřit. Oversea-Chinese Banking Corporation zveřejnilo prohlášení, ve kterém stojí, že banka v současné době řeší neobvyklé transakce hned u 58 karet. Veškeré platby se týkají služby iTunes.
„Na začátku července jsme zjistili a začali vyšetřovat neobvyklé transakce hned u 58 karet. Po potvrzení klientů, že se jedná o podvodné platby, jsme podnikli potřebné kroky a momentálně pomáháme držitelům těchto karet s vrácením jejich peněz.“
K našemu překvapení se k celému incidentu vyjádřil také Apple, jenž údajně situaci velmi důkladně sleduje. Své zákazníky navíc odkazuje na stránku zákaznické podpory, kde je jasně uvedeno, jak v tomto případě dále postupovat.
Zdroj: 9to5mac.com
Domů » Články »
johan
26. 7. 2018, 19:48Vy to raz pochopite, ze apple vsetkych vyuziva, a okrada. – osobne data, aktualizaciou poskodzovanie telefonov. To je vase