reklama

Facebook Stories – připravte se na reklamy

Facebook Stories – připravte se na reklamy
2018-05-22T13:58:13+01:00
• 22. 5. 2018

Populární aplikace pro komunikaci a sdílení obsahu nabízejí funkci, díky které můžete zveřejnit fotografii, text nebo video jen na určitou dobu. Většina platforem označuje tuto možnost jako „stories“. Pro některé společnosti se jedná i o další možnost příjmu se zobrazování reklam. Nyní na tomto obsahu bude vydělávat i Facebook.

Facebook Stories

Facebook Stories používá denně 150 miliónů uživatelů, což je dostatečný potenciál na další zdroj financí. Facebook zobrazuje v rámci Stories video reklamy o délce pět až patnáct sekund. Lze je přeskočit a v tuto chvíli neobsahují odkaz, takže se nemusíte obávat náhodného kliknutí. Na druhou stranu lze očekávat, že tato funkce bude přidána.

V tuto chvíli se mohou s reklamami ve Facebook Stories setkat uživatelé v USA, Mexiku a Brazílii. Zřejmě se jedná o lehký start a po odladění celého systému dojde k rozšíření. Dá se očekávat, že se nakonec objeví podobný formát jako v případě Instagram Stories.

Pro samotné inzerenty se bude jevit Facebook jako výhodnější platforma, jelikož s nákupem reklamního prostoru budou moci obsáhnout větší množství uživatelů napříč celým ekosystémem Facebooku.

Pro Facebook jsou reklamy stěžejní, ale je možné, že se bude zvyšovat zájem o placenou podobu této sociální sítě, která by nabídla obsah bez reklam. O něčem takovém Facebook uvažuje, ale nelze očekávat, že bychom se mohli dočkat ještě tento rok.

Zdroj: engadget.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim