Domů » Články »
Populární aplikace pro komunikaci a sdílení obsahu nabízejí funkci, díky které můžete zveřejnit fotografii, text nebo video jen na určitou dobu. Většina platforem označuje tuto možnost jako „stories“. Pro některé společnosti se jedná i o další možnost příjmu se zobrazování reklam. Nyní na tomto obsahu bude vydělávat i Facebook.
Facebook Stories
Facebook Stories používá denně 150 miliónů uživatelů, což je dostatečný potenciál na další zdroj financí. Facebook zobrazuje v rámci Stories video reklamy o délce pět až patnáct sekund. Lze je přeskočit a v tuto chvíli neobsahují odkaz, takže se nemusíte obávat náhodného kliknutí. Na druhou stranu lze očekávat, že tato funkce bude přidána.
V tuto chvíli se mohou s reklamami ve Facebook Stories setkat uživatelé v USA, Mexiku a Brazílii. Zřejmě se jedná o lehký start a po odladění celého systému dojde k rozšíření. Dá se očekávat, že se nakonec objeví podobný formát jako v případě Instagram Stories.
Pro samotné inzerenty se bude jevit Facebook jako výhodnější platforma, jelikož s nákupem reklamního prostoru budou moci obsáhnout větší množství uživatelů napříč celým ekosystémem Facebooku.
Pro Facebook jsou reklamy stěžejní, ale je možné, že se bude zvyšovat zájem o placenou podobu této sociální sítě, která by nabídla obsah bez reklam. O něčem takovém Facebook uvažuje, ale nelze očekávat, že bychom se mohli dočkat ještě tento rok.
Zdroj: engadget.com
Domů » Články »
Unikly rendery USB-C nabíječky pro letošní iPhony
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře