reklama

Instagram zavádí sledování hashtagů

Instagram zavádí sledování hashtagů
2017-12-14T08:40:11+01:00
• 14. 12. 2017

Služba Instagram funguje na bázi sledování uživatelů. Feed příspěvků je tedy zaplněn obsahem tvůrců, které sledujete, jejich fotografiemi a videi. Nová funkce umožňuje dostat do vašeho feedu nové fotografie, a to díky možnosti sledování hashtagů. Místo procházení nového obsahu skrze vyhledávání tedy lze obsah spadající pod určitý hashtag nechat zobrazovat přímo na hlavní stránce ve vašem feedu. Samozřejmě se nezobrazí veškeré příspěvky s tímto hashtagem, ale jen ty nejlepší vybrané algoritmem Instagramu.

Pro Instagram to znamená větší snahu v zamezení zobrazování reklamního a cíleného obsahu mezi vašimi příspěvky. Naopak pro uživatele toto znamená rozšíření možností prostředí příspěvků, ve kterém se obyčejně pohybují. Tato funkce znamená příval nového obsahu bez návaznosti na sledovaného přispěvatele. Sledování hashtagu ale znamená pro službu Instagram a jeho uživatele rozšíření obzorů v podstatě do nekonečna.

Začít se sledováním hashtagů můžete skrze vyhledávání nebo příspěvek. Do vyhledávacího pole zadáte požadovaný hashtag a rozkliknete, či se lze na stránku hashtagu dostat přímo skrze příspěvek. Po otevření hashtagu se zobrazí jeho stránka a na té jednoduše zvolíte Sledovat.

To, jaké příspěvky se vám zobrazí, záleží na více faktorech. Nezobrazují se totiž všechny příspěvky obsahující sledovaný hashtag, ale jen ty, které za to opravdu stojí. To znamená, že algoritmus pro vás vybírá mezi nejpopulárnějšími a nejnovějšími. Uživatel má samozřejmě možnost dát „downvote“ některému z příspěvků, čímž vylepší budoucí příspěvky, které se mají zobrazit.

K filtrování spamu a nevhodných příspěvků používá Instagram automatický i manuální systém pro označování vadných příspěvků. Společnost uvádí pokrok v posledních měsících ohledně ohodnocování ranku hashtagů k tomu, aby zabezpečil co nejlepší výsledky pro samotné uživatele. Využívá k tomu obrovské týmy lidí, jež analyzují trendové hashtagy.

Tato novinka zapadá pod nynější politiku Facebooku, definovanou jako „udělat svět bližší“. Podobnou funkcionalitu objevení více příspěvků mimo okruh vašich sledování poskytují i Facebook Skupiny. Sledování hashtagů nabízí vítanou změnu v podobě sledování rozdílného obsahu než ten, na který jste zvyklí od těch, které sledujete.

Zdroj: techcrunch.com

reklama
reklama

Student VŠ s dlouholetou zálibou moderních technologií. Miluju auta, technologie, psaní a hlavně svou přítelkyni.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit