reklama

Google vylepšil výsledky vyhledávání napříč celým Obchodem Play

Google vylepšil výsledky vyhledávání napříč celým Obchodem Play
2017-01-26T07:15:40+02:00
• 26. 1. 2017

Na našem webu jsme již několikrát psali o postupně měnícím se Obchodu Play – jiný odstín zelené, nový vzhled výsledků vyhledávání, nové uživatelské rozhraní a tak dále. Nyní si pro své uživatele Google připravil další novinku a znovu se jedná o výsledky vyhledávání.

Největší obchod s aplikacemi nabídne výsledky vyhledávání v jednotlivých kartách, nikoliv v normálním rozvržení, jak jsme byli doposud zvyklí. Abych vše uvedl na pravou míru a správně vysvětlil, dříve se výsledky vyhledávání v rámci aplikace Obchod Play zobrazovaly v jedné velké kartě, ve kterých bylo hned několik dalších mini karet.

Ještě o něco zajímavější je fakt, že se nyní můžete setkat s různými výsledky vyhledávání, tedy s rozvržením těchto výsledků. Při procházení aplikací tak můžete narazit na klasickou velkou celoplošnou kartu, která se skládá z několika dalších mini karet, a nyní i na „normální“ jednotlivé záložky.

Hlavní však je, že obě varianty nám ukazují ty nejdůležitější informace, mezi které patří počet hvězdiček, počet instalací a věkové omezení. Je tedy zřejmé, že si Google myslí, že tyto výsledky jsou pro konkrétní vyhledávání natolik významné, že si je může dovolit prezentovat zřetelnějším způsobem, namísto mini karet.

Jestliže vyhledáváte aplikace, které jsou nejvíce nainstalované, algoritmus je odpovídajícím způsobem zvýrazní. Uveďme si to na jednoduchém příkladě. Řekněme, že budete chtít najít aplikace od Googlu. Do vyhledávače tak zadáte heslo „Google“ a vyhledávání potvrdíte. Ve výsledcích se vám pak objeví více aplikací, protože aplikace od Googlu jsou jedny z nejstahovanějších.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim