reklama

Facebook nyní umožňuje streamování videí do televize

Facebook nyní umožňuje streamování videí do televize
2016-10-23T16:54:42+01:00
• 22. 10. 2016

Poslední dobou je na Facebooku video boom. Sledování videí se stalo oblíbené a počet zhlédnutí neustále roste. Pro Facebook se jedná o další velký marketingový prostor pro umístění reklamy, proto podporuje rozvoj video obsahu a snaží se ho protlačit všemi možnými způsoby k divákovi. Novou možností sledovat videa z Facebooku na televizi si největší sociální síť na světě slibuje větší počet diváků a větší zisky.

2000px-facebook-svg

Přes co vše se dá sdílet?

Streamování videí je možné přes Apple TV, zařízení AirPlay, Google Chromast a telefony a tablety podporující Google Cast. Novinka je zatím dostupná pro desktopovou verzi a iOS variantu, aktualizace pro Android přijde v brzké době.

V pravé horní části u každého videa je po novotě tlačítko s ikonkou TV, která vás po kliknutí požádá o výběr zařízení, do kterého chcete streamovat. Pochvalu si určitě zaslouží možnost nepřerušeného sledování timeline, zatímco se na televize bude přehrávat zvolené video. S podobnou novinkou nedávno přišel i Twitter. Tzv. Producer feature umožní pouze profesionálním streamerům na Periscopu sledovat zároveň jak Twitter, tak i další videa na Periscope.

casting_newsroomasset_blue1
První větší testování TV streamování proběhlo letos v květnu pro systém Android a v srpnu pro iOS. Paradoxní však je, že již v roce 2011 Facebook umožnil uživatelům iPadů stremaovat videa do televize přes AirPlay. Proč to však trvalo tak dlouho?

Facebook se snaží zůstat na blízku svým největším konkurentům YouTube a Periscope. Touto aktualizací ukázal, že ještě není pozadu. V brzké době proto očekáváme možnost přidání si videí ke sledování do fronty, stejně tak, jak to umožňuje YouTube.

Hlavní zisk pro Facebook stojí zvláště na příjmech z reklamy na mobilech, avšak rozšíření svého pole působnosti, do oblastí, jako je televize či virtuální realita, je rentabilním benefitem v budoucnosti.

fb_tv

Zdroj: techcrunch.com

 

reklama
reklama

Karel Čapka

Třiadvacetiletý absolvent žurnalistiky na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Zajímá se o moderní technologie, sociální sítě a má rád focení. Vždy si najde chvilku na čtení a baví ho učit se novým věcem. Zajímají jej dějiny, politika, geografie, Formule 1 a vlastně ode všeho něco.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim