reklama

Fitbit je tahounem na poli wearables

Fitbit je tahounem na poli wearables
2016-08-09T09:01:03+02:00
• 9. 8. 2016

Na trhu s nositelnými zařízeními se v poslední době čím dál více prosazují výrobci, kteří dodávají spíše chytré náramky zaměřené na sportovní aktivity a nepotřebují k funkčnosti žádné dodatečné aplikace třetích stran. V nejnovějších výzkumech nevévodí zařízení od Applu nebo Samsungu, jak by se mohlo na první pohled zdát. Největší tahouni celého segmentu pochází ze Spojených států a Číny.

Fitbit Garmin

Společnost Fitbit je lídrem s 3,7 miliony dodaných zařízení za 2. čtvrtletí roku 2016. Hned v samotném závěsu se drží čínské Xiaomi, které zakončilo čtvrtletí s 3 miliony. Třetí příčku zaujímá Garmin a ten dodal „pouhých“ 700 tisíc náramků, což bude vyžadovat ještě mnoho úsilí k tomu, aby se dotáhlo minimálně k druhému místu. Analytici z firmy Canalys všechna čísla podtrhli s tím, že Fitbit dokázal v dodávkách meziročně vykázat nárůst o 36 %.

V současné době a také do budoucna se navíc očekává velký konkurenční boj mezi Fitbitem a značkou Jawbone, o které bohužel neznáme žádná konkrétní čísla. Co se týče dodávek zařízení s Android Wear nebo Apple Watch, tak v roce 2016 zatím prochází poklesem. Jedním z důvodů může být vyšší pořizovací cena, přestože jsou daleko lépe vybaveny. První znatelný nárůst se očekává koncem roku s příchodem nových hodinek od Applu a nové verze systému Android Wear.

Zdroj: canalys.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného založení a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 10 let. Oblíbeným výrobcem je jednoznačně kalifornský Apple, ale velmi rád vzpomíná na BlackBerry.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim