reklama

Nový reklamní formát od Googlu vás zaujme

Nový reklamní formát od Googlu vás zaujme
2015-12-04T07:49:29+02:00
• 4. 12. 2015

Není žádným tajemstvím, že reklama je všeobecně chápána jako otravná záležitost spojená s každodenním životem. Jednoduchý reklamní proužek umístěný do mobilní aplikace je přehlížen a mnohdy je brán jako hlavní negativní věc daného obsahu. Proto nápady a nové možnosti reklam jsou vítaným zpestřením, což mnohdy dokáže ocenit i běžný uživatel.

Pravděpodobně i z tohoto důvodu Google přišel s novým reklamním formátem pro mobilní zařízení. Nemusíte se bát ještě blikavější reklamy. Tentokrát za vším hledejte novou technologii na streamování aplikací a her, kterou už od listopadu veřejně testuje na některých územích.

Trial Run Ad gif for SGN

V podstatě nový reklamní formát dovolí uživateli si zahrát hru po dobu 60 sekund bez nutnosti jakékoliv instalace. Tímto způsobem je větší možnost nalákat uživatele, případného hráče. Kolikrát totiž jen blikající banner nedokáže přesně vystihnout princip hry, případně někoho zaujmout. Avšak krátké demo bez jakékoliv instalace již nabízí větší šance na nalákání.

Kromě toho Google uvedl další nové formáty reklam postavené na HTML5, které nabízejí větší míru přizpůsobení. Více se dočtete na oficiálním blogu Googlu.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim