reklama

Obchod Play – manuálnĂ­ schvalovánĂ­ aplikacĂ­, moderátoĹ™i ÄŤi kontrola vÄ›ku

Obchod Play – manuálnĂ­ schvalovánĂ­ aplikacĂ­, moderátoĹ™i ÄŤi kontrola vÄ›ku
2015-03-17T17:17:13+02:00
• 17. 3. 2015

V poslednĂ­ dobÄ› se zdá, Ĺľe se Google vĂ­ce zaměřuje na Obchod Play a svĂ© aplikace, a to nejen na platformÄ› Android. BÄ›hem pár uplynulĂ˝ch tĂ˝dnĹŻ vidĂ­me opravdu velkĂ˝ nápor „novinek“ od Googlu. NynĂ­ Obchod Play dostává novĂ© funkce jako manuálnĂ­ schvalovánĂ­ aplikacĂ­, lidštĂ­ moderátoĹ™i ÄŤi kontrola vÄ›ku u jednotlivĂ˝ch aplikacĂ­.

googleplay

Vezmeme nové funkce popořádku. První je manuální schvalování. Už dříve se mnozí ptali, proč to Google nezavedl, přičemž například v Apple Store to je již samozřejmostí. Ovšem vypadá to, že Google nelenil a tuto funkcionalitu už zakomponoval před více než pár týdny. A podle dosavadních informací vývojáři nezaznamenali žádnou změnu, tudíž manuální schvalování probíhá už v rámci hodin a ne dnů či dokonce týdnů.

Navíc je zde pro vývojáře velké plus. Tím je lepší vysvětlení, proč byla aplikace zamítnuta nebo pozastavena, čímž vzniká prostor pro vývojáře opravit menší nedostatky a odeslat svou aplikaci znovu. Druhou novinkou jsou lidští moderátoři. Jejich práce je přezkoumávat aplikace a hodnotit, zda neporušily jakékoliv závazky nebo autorská práva.

PoslednĂ­ novinkou je kontrola vÄ›ku u aplikacĂ­. Ona to nenĂ­ ĂşplnÄ› kontrola vÄ›ku, jako spíše doporuÄŤená vÄ›ková kategorie. Ta má pomoci uĹľivatelĹŻm na rĹŻznĂ˝ch mĂ­stech vidÄ›t hodnocenĂ­ od jinĂ˝ch uĹľivatelĹŻ v „blĂ­zkĂ©m“ okruhu. Například pro Evropu se budou zobrazovat vĂ˝sledky PEGI 3 a pro SevernĂ­ Ameriku EVERYONE.

Zdroje: techdigest.tv, androidauthority.com

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

TmavĂ˝ reĹľim