Obchod Play – manuální schvalování aplikací, moderátoři či kontrola věku

Obchod Play – manuální schvalování aplikací, moderátoři či kontrola věku
2015-03-17T17:17:13+02:00
• 17. 3. 2015

V poslední době se zdá, že se Google více zaměřuje na Obchod Play a své aplikace, a to nejen na platformě Android. Během pár uplynulých týdnů vidíme opravdu velký nápor „novinek“ od Googlu. Nyní Obchod Play dostává nové funkce jako manuální schvalování aplikací, lidští moderátoři či kontrola věku u jednotlivých aplikací.

googleplay

Vezmeme nové funkce popořádku. První je manuální schvalování. Už dříve se mnozí ptali, proč to Google nezavedl, přičemž například v Apple Store to je již samozřejmostí. Ovšem vypadá to, že Google nelenil a tuto funkcionalitu už zakomponoval před více než pár týdny. A podle dosavadních informací vývojáři nezaznamenali žádnou změnu, tudíž manuální schvalování probíhá už v rámci hodin a ne dnů či dokonce týdnů.

Navíc je zde pro vývojáře velké plus. Tím je lepší vysvětlení, proč byla aplikace zamítnuta nebo pozastavena, čímž vzniká prostor pro vývojáře opravit menší nedostatky a odeslat svou aplikaci znovu. Druhou novinkou jsou lidští moderátoři. Jejich práce je přezkoumávat aplikace a hodnotit, zda neporušily jakékoliv závazky nebo autorská práva.

Poslední novinkou je kontrola věku u aplikací. Ona to není úplně kontrola věku, jako spíše doporučená věková kategorie. Ta má pomoci uživatelům na různých místech vidět hodnocení od jiných uživatelů v „blízkém“ okruhu. Například pro Evropu se budou zobrazovat výsledky PEGI 3 a pro Severní Ameriku EVERYONE.

Zdroje: techdigest.tv, androidauthority.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat