Snapchat získal Epiphany Eyewear za 15 milionů dolarů

Snapchat získal Epiphany Eyewear za 15 milionů dolarů
2015-01-05T11:45:33+02:00
• 5. 1. 2015

Aplikace Snapchat se zprvu moc nechytala, ale po určité době, poté, co se našlo její řádné využití, se základna uživatelů zvětšuje poměrně velkým tempem. A snad i proto se její vývojáři a zároveň zakladatelé rozhodli koupit společnost stojící za vývojem „chytrých“ brýlí. Konkrétně se jedná o společnost Epiphany Eyewear, přičemž koupě Snapchat stála 15 milionů dolarů.

smart_sunglasses

Nyní si trochu přiblížíme celou podstatu tohoto článku. Snapchat je aplikace, která vám umožní posílat fotografie, vyfocené skrze aplikaci, svým přátelům. Prostě a jednoduše otevřete aplikaci, něco vyfotíte a pošlete, komu chcete. K tomu zde máte funkci nahrávání, díky které můžete svým kontaktům poslat i krátké video. Výjimečné na tom je, že vše, co odešlete, se prý během určité doby smaže. Tím pádem se na fotku či video, které jste už viděli, znovu nepodíváte, i kdybyste sebevíc chtěli.

Proč tedy koupě společnosti Epiphany Eyewear? Tato firma se totiž zaměřuje na „chytré“ brýle. Vlastně brýle umí jen pár základních věcí. Tím je točit videa a všeobecně pořizovat mediální obsah za pomoci HD kamerky se zorným úhlem 160° a s pomocí malého mikrofonu. Jak si můžete všimnout na obrázku výše, také jsou brýle vybaveny skly, měnícími se jak v normální, tak i ty proti slunci.

Zbývá už tedy jen otázka, k čemu přesně Snapchat chce využít tuto technologii. Možná plánuje propojení aplikace a brýlí pro uživatele, kteří chtějí sdílet mezi ostatními vše, co se okolo nich mihne. To sice zatím s brýlemi není možné, jelikož mají malou kapacitu baterie a dokáží pořizovat záznam HD videa pouze hodinu. Nicméně se však můžeme v budoucnu dočkat i vylepšení. Nejvíce „děsivý“ fakt je ten, že aplikaci Snapchat používají hlavně děti a dospívající.

Zdroj: androidheadlines.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat