Domů » Články » Ostatní »
Společnost Interbrand známá jako poradenská firma, která každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnější značek na světě, dává o sobě vědět. Jejich nová výroční zpráva totiž přináší aktuální čísla. Již v úvod by bylo dobré zmínit, že udávaná hodnota vychází ze tří hlavních aspektů, kam patří finanční výkonnost, vliv značky na kupujícího a síla značky udávat směr společnosti. Přední příčky vesměs okupují technologické firmy určující trendy poslední doby.
V žebříčku poprvé dvě firmy přesáhly hranici 100 miliard dolarů. Jde o první Apple s vyčíslenou hodnotou 118 miliard dolarů (cca 2,57 bilionů Kč) a hned v závěsu držící se Google se 107 miliardami (cca 2,33 bilionů Kč). Přitom Applu patří meziroční nárůst o 21 %, kdežto Google čítá 15% vzestup. Oba giganti jsou jasnými vůdci mobilního průmyslu a jejich současné postavení vypovídá o důležitosti v mobilních technologiích, kde si nemohou dovolit žádné zaváhání.
Dále v první padesátce stojí za zmínku pátý Microsoft (61,15 miliard dolarů, 3% nárůst), sedmý Samsung (45,46 miliard dolarů, 15% nárůst) nebo až dvanáctý Intel (34,15 miliard dolarů, 8% propad). Nakonec z ostatních mobilních hráčů se mezi stovkami značek umístilo Sony na 52. místě nebo Huawei na 94. místě, přičemž se stalo první čínskou společností v tomto žebříčků.
Zdroje: bestglobalbrands.com, androidcentral.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články » Ostatní »
Komentáře