reklama

Nejhodnotnější značkou roku 2014 je Apple

Nejhodnotnější značkou roku 2014 je Apple
2014-10-12T10:15:01+02:00
• 12. 10. 2014

Společnost Interbrand známá jako poradenská firma, která každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnější značek na světě, dává o sobě vědět. Jejich nová výroční zpráva totiž přináší aktuální čísla. Již v úvod by bylo dobré zmínit, že udávaná hodnota vychází ze tří hlavních aspektů, kam patří finanční výkonnost, vliv značky na kupujícího a síla značky udávat směr společnosti. Přední příčky vesměs okupují technologické firmy určující trendy poslední doby.

Apple Google

V žebříčku poprvé dvě firmy přesáhly hranici 100 miliard dolarů. Jde o první Apple s vyčíslenou hodnotou 118 miliard dolarů (cca 2,57 bilionů Kč) a hned v závěsu držící se Google se 107 miliardami (cca 2,33 bilionů Kč). Přitom Applu patří meziroční nárůst o 21 %, kdežto Google čítá 15% vzestup. Oba giganti jsou jasnými vůdci mobilního průmyslu a jejich současné postavení vypovídá o důležitosti v mobilních technologiích, kde si nemohou dovolit žádné zaváhání.

Dále v první padesátce stojí za zmínku pátý Microsoft (61,15 miliard dolarů, 3% nárůst), sedmý Samsung (45,46 miliard dolarů, 15% nárůst) nebo až dvanáctý Intel (34,15 miliard dolarů, 8% propad). Nakonec z ostatních mobilních hráčů se mezi stovkami značek umístilo Sony na 52. místě nebo Huawei na 94. místě, přičemž se stalo první čínskou společností v tomto žebříčků.

Značky 2014

Zdroje: bestglobalbrands.com, androidcentral.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného založení a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 10 let. Oblíbeným výrobcem je jednoznačně kalifornský Apple, ale velmi rád vzpomíná na BlackBerry.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim