Domů » Články » Android »
Ještě než přijde samotná konference Google I/O, kterou budeme také zajisté sledovat, přichází společnost App Annie se zajímavými daty z Obchodu Play. Výzkum ukazuje, že se Googlu s jeho obchodem více než daří. Ve srovnání stejného čtvrtletí minulého roku jen samotný zisk z aplikací vzrostl 2,4krát.
Za to údajně můžou především hry založené na takzvaném „freemium“ modelu. Tedy model, kdy základní hru dostanete zdarma a za peníze si potom dokupujete vylepšení. App Annie dále zmínila překonání hranice 1 milionu aplikací v obchodě. Tím se ale už dříve pochlubil i samotný Google.
Vzrostl samozřejmě také počet stažení, a to konkrétně 1,5krát v porovnáním se stejným čtvrtletím roku 2013. Obchod Play vydělává v porovnání s Appstore od Applu vývojářům stále méně, i když se to údajně lepší v posledních měsících. Zajímavé je také fakt, že hry provozují 90 procent zisku, ačkoli v počtu stažení v porovnání s aplikacemi dosahují pouze 40 procent obchodu.
Nejvíce populární je potom kategorie Komunikace a hned za ní se umístila Sociální média. Nejvíce Google vydělá na aplikacích právě v Japonsku, dále ve Spojených státech, Jižní Koreji, Německu a Velké Británii.
Zdroj: techcrunch.com
Domů » Články » Android »
Google Glass – „třetí generace“ oznámena
Aplikace Moje firma na Googlu – nyní i pro iOS [aktualizováno]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře