Apple a Google nepřijímají hry s frází „Flappy“ v názvu

Apple a Google nepřijímají hry s frází „Flappy“ v názvu
2014-02-17T06:47:56+02:00
• 17. 2. 2014

Apple a Google začaly ve svých obchodech s aplikacemi AppStore a Google Play odmítat hry s frází „Flappy“ v názvu. Reagují tak na nedávné stažení populární hry Flappy Bird, kterou si během posledních dní nainstalovalo miliony lidí. Ještě před samotným stáhnutím originálu z obchodů již vznikalo mnoho kopií a tento trend nadále pokračuje.

flappy_bird_end-600x300

Například kanadský vývojář Ken Carpenter chtěl publikovat na AppStore hru s názvem Flappy Dragon. Ta byla však zamítnuta s odůvodněním od Applu: „Zjistili jsme, že jméno vaší aplikace se pokouší využít popularitu jiné aplikace.” Ovšem není rozhodně sám, další zamítnutou hrou je také například Flappy Madness. U Googlu je pak situace stejná. Přitom tyto hry se nějak nesnaží kopírovat koncept původní hry Flappy Bird a kopie přicházejí mnohdy s názvy bez slovíčka „Flappy“. I to však nemusí být pravda, a když vyhledáte například na Google Play právě Flappy, naleznete opravdu mnoho podobných titulů.

Uvidíme, jak nakonec celá éra Flappy Bird a její klonů skončí. Je evidentní, že Apple a Google se snaží do svých obchodů nepřijímat další nové kopie, ovšem jejich mechanismus by měl být asi trochu jiný, než jen blokovat na základě „Flappy“ v názvu.

Zdroj: techcrunch.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Miroslav Růžička

Redaktor a moderátor na našem YouTube kanálu a nadšenec do moderních technologií, který na našem webu působí již od roku 2013. Mobilní telefony ho ale zajímají již od dětství.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat