Domů » Články » Android »
Firmy IBM a Adobe zveřejnily několik zajímavých údajů z minulého týdne, kdy proběhlo Díkuvzdání a Černý pátek. Jak dopadly dvě největší platformy?
IBM sledovalo „miliony transakcí a terabytů dat z přibližně 800 amerických maloobchodních webových prodejců„.
- Průměrně iOS uživatel utratil 127,92 dolarů za každou objednávku. Ve srovnání Android uživatel o trochu méně, a to 105,20 dolarů.
- Datový tok z iOS dosáhl 28,2 % z celkového objemu. Android dosáhl je na 11,4 %.
- Tržby na iOS dosáhly 18,1 % ze všech online prodejů. Android dosáhl pouhých 3,5 %.
Adobe sledovalo „400 milionů návštěv k více než 2000 amerických prodejců„.
- Pomocí iOS zařízení proběhlo více než za 543 milionů dolarů online nákupů. Z toho 77 % nákupů bylo provedeno iPadem.
- Android zařízení zvládla nákupy za celkových 148 milionů dolarů. Celkem tedy 4,9 % ze všech online nákupů z mobilních platforem.
- iPady udržely majoritní podíl s nákupy za 417 milionů dolarů, zatímco iPhony za 126 milionů dolarů.
- V porovnání Android telefony vygenerovaly 106 milionů dolarů a Android tablety 42 milionů dolarů.
Zdroj: cultofmac.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články » Android »
Komentáře