reklama

Souboj iOS a Androidu na Černý pátek – výsledky

Souboj iOS a Androidu na Černý pátek – výsledky
2013-12-04T09:00:19+00:00
• 4. 12. 2013

Firmy IBM a Adobe zveřejnily několik zajímavých údajů z minulého týdne, kdy proběhlo Díkuvzdání a Černý pátek. Jak dopadly dvě největší platformy?

Smartphone-vs-Tablet

 

IBM  sledovalo „miliony transakcí a terabytů dat z přibližně 800 amerických maloobchodních webových prodejců„.

  • Průměrně iOS uživatel utratil 127,92 dolarů za každou objednávku. Ve srovnání Android uživatel o trochu méně, a to 105,20 dolarů.
  • Datový tok z iOS dosáhl 28,2 % z celkového objemu. Android dosáhl  je na 11,4 %.
  • Tržby na iOS dosáhly 18,1 % ze všech online prodejů. Android dosáhl pouhých 3,5 %.

Adobe sledovalo „400 milionů návštěv k více než 2000 amerických prodejců„.

  • Pomocí iOS zařízení proběhlo více než za 543 milionů dolarů online nákupů. Z toho 77 % nákupů bylo provedeno iPadem.
  • Android zařízení zvládla nákupy za celkových 148 milionů dolarů. Celkem tedy 4,9 % ze všech online nákupů z mobilních platforem.
  • iPady udržely majoritní podíl s nákupy za 417 milionů dolarů, zatímco iPhony za 126 milionů dolarů.
  • V porovnání Android telefony vygenerovaly 106 milionů dolarů a Android tablety 42 milionů dolarů.

Zdroj: cultofmac.com

reklama
reklama

Martin Krejza

Zajímám se o mobilní platformy a v současné chvíli vlastním zařízení s iOS a OSX.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit