reklama

MADFINGER Games vs. hráči – problémy řešíme

MADFINGER Games vs. hráči – problémy řešíme
2012-11-21T08:30:04+02:00
• 21. 11. 2012
8

Tuto otázku pokládá ve svém příspěvku na Google+ Lance Burkhardt. Stěžuje si v něm na přístup a komunikaci vývojářského studia ohledně hry Shadowgun: DeadZone.

Ač se může nadpis zdát jakkoliv přehnaný, z pohledu Lance a dalších hráčů není. Autor příspěvku popisuje, jak neskutečně se těšil na vydání nové hry. Ta je k dispozici zdarma s tím, že můžete buď jen tak hrát a postupovat pomalu vzhůru, nebo si můžete zakoupit virtuální finance a postupovat rychleji. Lance Burkhardt se rozhodl pro druhou variantu a zakoupil si 10 000 zlatých za 9,97 dolarů.

Celá transakce probíhala bez problémů až do poslední části, kdy se vše zaseklo na hlášce Processing… (Zpracovávám…). Burkhardt nechal hru několik minut být. Mezitím mu přišlo potvrzení o zakoupení od Google Play, jakoby vše zdárně doběhlo – pouze aplikace zamrzla. Ukončil tedy hru s tím, že při dalším spuštění se peníze určitě načtou. To se ale bohužel nestalo – zlato nepřibylo. Počkal tedy ještě zhruba hodinu, a když se nic nedělo, ohlásil vše skrze Google Wallet studiu MADFINGER Games. Jelikož se do dalšího dne neobjevilo ani zlato, ani reakce na stížnost, rozhodl se poslat ještě jedno hlášení problému.

Jelikož v MADFINGERu nereagovali ani napodruhé, řekl si, že je třeba najít jiný způsob, jak je kontaktovat, a našel si email na jejich webu. Když na email opět nikdo nereagoval, zkusil Burkhardt ještě kontaktní formulář na webu vývojářského studia s tím, že to už jistě vyjít musí.

Bohužel to také nezabralo, a tak se zákazník rozhodl vyzkoušet poslední možnost – kontaktovat přímo zástupce společnosti na Google+ (kompletní výčet jmen lidí, které se snažil oslovit, najdete ve zdrojovém příspěvku). Zde přece jen zaznamenal drobný úspěch – dostal odpověď od Davida Šemíka:

„Hi, I am sure your problem will be resolved asap. I will send your message to right people. They will check what is wrong and Your golds arrives, but please be patient. Thank You.“ 

Zpráva v podstatě říká, že pan Šemík si je jistý, že problém bude co nejrychleji vyřešen, jelikož jej předá těm správným lidem. Také prosí Lance Burkhardta o trpělivost. Bohužel od té doby se také nic nového neobjevilo.

Velmi důležité ale také je, že Lance Burkhardt není jediný, koho popsaný problém trápí. Další osoba, která jej na Google+ zmiňuje, je Bjorn Clement. Oba nespokojení zákazníci si také stěžovali přímo v příspěvku MADFINGER Games týkajícím se hry Shadowgun: DeadZone. Ani zde však studio nereagovalo. Lance Burkhardt také zmiňuje fórum XDA Developers, kde je možné najít další nespokojené hráče.

Jak je vidět ze závěru příspěvku na Google+, Burkhardt se na MADFINGER Games nezlobí ani tak za „krádež“ jeho peněz, ale hlavně za to, že je obtížné se s nimi jakkoliv spojit. Pod příspěvkem se také objevil komentář od falešného účtu MAD FINGER, kde prosí autora o strpení. Naštěstí zde jsou sociální sítě a po 5 dnech je tu první reakce. Bohužel herní studio nekontaktovalo jako první.

Pokud jste článek zaznamenali už včera, zhruba v tomto místě končil. Pak se ovšem ukázalo, že MADFINGER Games celou situaci tak úplně neignorovali. Článek jsme tedy stáhli a Přemysl Vaculík jej doplnil:

MADFINGER Games včera vydalo zprávu na svém G+ profilu, že ví o problémech napříč herní komunitou a snaží se vše vyřešit. Prý na to nasadili několik lidí a pracují tempem 24/7. Zde se opět ozývá Lance Burkhardt a zřejmě to bere jako poslední možnost. Naštěstí se správce profilu ozval a posílá celkem jasnou zprávu:

+Lance Burkhardt We will check it ;)

Bohužel zde vzniká otázka, jak je to vlastně s podporou takového herního studia? Uplynulo 5 dnů, než se poškozený hráč dočkal nějaké oficiální zprávy aspoň o tom, že se podívají na problém. Zatím nemáme informace, že by vše bylo vyřešeno a rozhodně se pokusíme sledovat následné dění.I tak jsou zde pochybnosti o jednání herního studio. Kdyby Lance neztratil trpělivost, tak by se asi nedočkal nějakého pokroku. V tuto chvíli se aspoň ledy pohnuly

Jak na tom budou ostatní hráči, kteří mají podobné problémy? Bude herní studio vše řešit individuálně nebo nasadí nějaké komplexní řešení? Rozhodně by bylo lepší, kdyby ihned kontaktovali poškozené minimálně emailem o tom, že pracují na řešení. Doufáme, že již nebudou problémy tohoto typu a vše bude vyřešeno ke spokojenosti, ale nemohu říci, že by zvolili nejlepší cestu. Čekání na nějakou reakci je může poškozovat, jelikož následně se takoví hráči ptají, jestli nebyli okradeni.

Vyjádření PR manžerky MADFINGER Games:

Dobrý den, ráda bych tyto informace uvedla na pravou míru:) Hru jsme vydali ve čtvrtek pozdě večer našeho času. Vzhledem k tomu, že první release verze hry skutečně není ještě zcela odladěná, přišlo během noci a pátku neuvěřitelné množství emailů, které nebylo v našich silách projít. Proto jsme na začátku zvolili způsob komunikace přes FB, kde jsme se snažili všechny hráče uklidnit, že už pracujeme na updatovaných verzích. Osobní způsob komunikace zkrátka během prvního náporu nebylo možné realizovat. To ale neznamená, že jsme emaily smetli ze stolu…každý email, který do MFG přijde, poctivě čteme (a že jich není málo…) Naše fanoušky a zákazníky bereme vážně a ceníme si jejich zpětné vazby. Během uplynulých dnů jsme vedle updatu vymýšleli také způsob, jak co nejuspokojivěji a nejefektivněji vynahradit hráčům problémy spojené s první verzí hry…Žádný z hráčů nemusí mít strach, že by o své peníze přišel. Nejsme zloději. Podobné problémy, ač v mnohem menším měřítku, jsme řešili i při vydání Dead Triggeru. A i tehdy jsme poctivě vrátili peníze všem, kterým nedorazily herní goldy za IAP…později nastala situace, kdy se některým hráčům smazal progress poté, co si stáhli novou verzi OS…obrátili se na nás, zda by nebylo možné jim vrátit alespoň goldy, které si nakoupili za skutečné peníze…což nás nakonec přivedlo k vytvoření speciálního programu, který to umožňoval…Snažíme se tedy vycházet maximálně vstříc…Jen reakce po prvním náporu zkrátka nebyla okamžitá. Doufám, že je to alespoň částečně pochopitelné, i vzhledem k tomu, že jsme stále ještě malý tým;) Během pondělí a včerejška jsme s kolegy roztřídili a obepsali všechny, kteří se ozvali s tím, že jim nepřišly goldy, které si zaplatili. Potřebujeme od nich konkrétní informace k tomu, abychom mohli tento problém napravit…O víkendu jsme opravili Tapjoy, který nyní funguje. Dnes v noci vyšla nová verze hry na iOS, která by měla opravit většinu crashů a voice chat. Dnes nebo zítra vydáme update pro Android. Zbývá jen dodat, že pokud Vám goldy nedošly, ozvěte se (třeba na contact [et] madfingergames [dot] com. Já, Pavsi, Dave nebo Cisi (ano, jsme na to čtyři;) se k vašemu mailu možná nedostaneme hned a okamžitě, ale můžu Vám slíbit, že ho přečteme a vyřešíme;) Zdraví Anna Pořízková, PR Manager MADFINGER Games;)

Zdroj: plus.google.com

reklama
reklama

Václav Pavlín

Neuvěřitelně komunikativní ajťák, který od mala smolí všelijaké texty. Začalo to vlastními stránkami, po kterých následoval blog. Relativně nedávno se objevila síť Google+, kde ho teď většinu času zastihnete, jak sdílí zajímavé příspěvky nebo píše o komunikaci. Aktuálně si k tomu přibral ještě korektury a psaní článků pro Dotekománii.

Komentáře

Pořád nechápu, proč taková hysterie. Pokud vím, tak na twitteru a facebooku je všechno vysvětleno. Nezdá se mi, že by MFG hráli mrtvé brouky. Podle mě nikdo o peníze nepřijde.

Já mám zkušenost opačnou. V sobotu jsem poslal žádost a v pondělí byla kladně vyřízena.

Dobrý den, ráda bych tyto informace uvedla na pravou míru:) Hru jsme vydali ve čtvrtek pozdě večer našeho času. Vzhledem k tomu, že první release verze hry skutečně není ještě zcela odladěná, přišlo během noci a pátku neuvěřitelné množství emailů, které nebylo v našich silách projít. Proto jsme na začátku zvolili způsob komunikace přes FB, kde jsme se snažili všechny hráče uklidnit, že už pracujeme na updatovaných verzích. Osobní způsob komunikace zkrátka během prvního náporu nebylo možné realizovat. To ale neznamená, že jsme emaily smetli ze stolu…každý email, který do MFG přijde, poctivě čteme (a že jich není málo…) Naše fanoušky a zákazníky bereme vážně a ceníme si jejich zpětné vazby. Během uplynulých dnů jsme vedle updatu vymýšleli také způsob, jak co nejuspokojivěji a nejefektivněji vynahradit hráčům problémy spojené s první verzí hry…Žádný z hráčů nemusí mít strach, že by o své peníze přišel. Nejsme zloději. Podobné problémy, ač v mnohem menším měřítku, jsme řešili i při vydání Dead Triggeru. A i tehdy jsme poctivě vrátili peníze všem, kterým nedorazily herní goldy za IAP…později nastala situace, kdy se některým hráčům smazal progress poté, co si stáhli novou verzi OS…obrátili se na nás, zda by nebylo možné jim vrátit alespoň goldy, které si nakoupili za skutečné peníze…což nás nakonec přivedlo k vytvoření speciálního programu, který to umožňoval…Snažíme se tedy vycházet maximálně vstříc…Jen reakce po prvním náporu zkrátka nebyla okamžitá. Doufám, že je to alespoň částečně pochopitelné, i vzhledem k tomu, že jsme stále ještě malý tým;) Během pondělí a včerejška jsme s kolegy roztřídili a obepsali všechny, kteří se ozvali s tím, že jim nepřišly goldy, které si zaplatili. Potřebujeme od nich konkrétní informace k tomu, abychom mohli tento problém napravit…O víkendu jsme opravili Tapjoy, který nyní funguje. Dnes v noci vyšla nová verze hry na iOS, která by měla opravit většinu crashů a voice chat. Dnes nebo zítra vydáme update pro Android. Zbývá jen dodat, že pokud Vám goldy nedošly, ozvěte se (třeba na contact [et] madfingergames [dot] com. Já, Pavsi, Dave nebo Cisi (ano, jsme na to čtyři;) se k vašemu mailu možná nedostaneme hned a okamžitě, ale můžu Vám slíbit, že ho přečteme a vyřešíme;) Zdraví Anna Pořízková, PR Manager MADFINGER Games;)

Absolutně stejná zkušenost, přišla mě ta sranda na 100,- Kč. Psal jsem jim žádná reakce.
Přesně tak, nejde mi o tu stovku, ale o to že dělají mrtvého brouka a nekomunikují se mnou. Problém se stát může, ale pokud není žádná reakce nazývám to stejně jako v hodnocení hry na Google play – Zlodějina.
Michal Novotný

Jiří Nešleha

21. 11. 2012, 10:27

jejich jedina chyba byla.. že měli alespon dat vedet jaka byla situace.. ze jsou na to 4 a ze prislo tolik emailu.. tak at maji lidi trpelivost ze to resi.. zabralo by jim to par minut a usetrili by si mozna tak 1/3 prace s emaily…

Však tímto způsobem jsme komunikovali přes FB i Twitter :)

Petr Ciesarík

21. 11. 2012, 10:35

// odpovezeno nize

Dnes mi přišel mail,
S omluvou a že se na opravě pracuje Goldy budou připsány.

Kdyby společnos udělala na internetu prohlášení, hned když k problému došlo, pochopil bych že se stala chyba, a nemusel by člověk používat silná slova jako Zlodějina.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim