Domů » Články »
Zajímavý průzkum provedla kanadská agentura Mediative. Vzorek účastníků měl za úkol vyhledat místa v Kanadě, kde si můžou nechat udělat tetování. Přesné zadání obsahalo pomyslný výlet se zastávkami ve městech Hamiltonu, Londýn, Winnipeg a Edmonton a úkol vybrat příteli tetovací salón v každém tomto městě, dle výsledků vyhledávání Google. Sledováním očí účastníku tak dokázala organizace vytvořit tepelnou mapu nejvíce sledovaných míst displeje.
Na levém obrázku bubliny znázorňují strávený čas v daném bodě, čím větší bublina, tím více strávená doba. Číslování poukazuje cestování oka po displeji. Jasně tedy vyplývá, že nejvíce uživatelé strávili čas na posledním místě v pravé části displeje.
Na dalším obrázku je možno vidět červenou barvu poukazující na déle strávený čas v daném místě a zelená naopak méně. Účastníky tedy dle zadání zajímaly hlavně tetovací salóny, než samotné obrázky, které jsou v tomto ohledu relevantní. Lidé začínají prohledávat stránku zleva doprava postupně směrem dolů. Agentura také zpozorovala, že ve výsledcích nezajímají uživatele jen vysoká hodnocení tetovacích salónů, ale hledali také níže, kde se hodnocení pohybovalo kolem tří hvězd, což je příležitost pro podniky, které nemají dostatek kladných hodnocení, aby si polepšily kladnými recenzemi.
Zdroj: searchengineland.com
Domů » Články »
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Asus Transformer Prime–první dojmy [video]
HTC Ville: novinka pro MWC na videu
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

Komentáře