Vodafone vrací tarif s cenou pod 300 Kč měsíčně

Vodafone vrací tarif s cenou pod 300 Kč měsíčně
2023-10-20T13:30:26+02:00
• 20. 10. 2023

Zdroj: DALL·E 3

2

Některé nabídky mobilní operátoři nenabízí veřejně, jiné jsou podpultové a pak jsou zde samozřejmě časově omezené. Sem tam se vrací v nepravidelném intervalu. To je tak trochu případ i tarifu u Vodafonu pod 300 Kč.

Neomezeně do všech sítí

Tarif Neomezeně do všech sítí se vrací sem tam do nabídky, ale i tentokrát je k dostání jen v e-shopu operátora. Za cenu 297 Kč měsíčně se nabízí neomezené volání do všech sítí, neomezené SMS zprávy a také FUP o velikosti 1,5 GB. Lze jej kompletně využívat i v rámci EU bez nějakého omezení.

neomezene do vsech siti 297 (1) 575x460x

Zdroj: Vodafone

Vodafone uvádí, že je určen pro firemní i nefiremní zákazníky, přičemž je nutné si pořídit telefonní číslo, případně přejít od konkurence. Případně ho mohou využít ti, co chtějí přejít z předplacené karty. Pokud tedy již máte nějaký tarif od Vodafonu, nemůžete si Neomezeně do všech sítí aktivovat.

I zde není jakýkoliv závazek. Pokud tedy máte zájem o tento tarif, tak jej můžete objednat jen na stránkách operátora, nikde jinde. V obchodě ani na telefonní lince není dostupný. Jedná se ale o omezenou nabídku a dle oficiálních podmínek bude nabízen do 30. listopadu.

Zdroj: Tisková zpráva

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Už jsem to někde uváděl, tak to sem dám také.
Vážená paní Simono Lišková, marketingová ředitelko Vodafonu.
Byl jsem dlouholetým zákazníkem Vodafonu (téměř 21 let).Několikrát jsem žádal o úpravu mého tarifu (zvýhodnění stávajících služeb) a to myslím v posledním cca roce. Nikdy mi nebylo vyhověno, pouze nabídky na „zvýhodněné“ a sice pod podmínkou internetu na doma apod. služby o které jsem neměl zájem. Společně s manželkou jsem u Vás měl 6 nebo 7 telefonních čísel. V IGY v ČB na pobočce nám opakovaně sdělili to samé co po telefonu, …nelze s tím nic udělat, pouze s nabídkou na další (dražší) „výhodnější“ služby. Po tomto sdělení jsme se rozhodli odejít jinam, zkusili jsme to na pobočce v IGY ještě jednou ale vás zaměstnanec v IGY pokrčil rameny a řekl (cituji) “ tak si klidně běžte“.
Po odchodu jinam se od Vás rostrhl pytel s telefonáty, zda by s tím šlo něco udělat. Jedna paní na telefonu řekla, že kdyby jsme to řešili s ní, tak s tím mohla něco udělat. Jak já jako zákazník to můžu vědět? Jinými slovy, dokud zákazník platí tak ho drbejte co to jde, jakmile chce odejít naslibovat hory doly.
Poslední kapka byla, když do e-mailu přišla nabídka na cca stejnou službu kterou jsme měli ale o 1/3 levnější (to je ta o které je tu teď článek) ale pouze pro nové zákazníky. Proč mi to tedy posíláte? Nebo-li výsměch stávajícím klientům, kteří roky (21 let) pravidelně platily. Nového zákazníka který Vám nepřinesl ještě ani korunu zvýhodniíte ale stávající nemá nárok. Také podnikám a stávající dlouholetí klienti mají lepší cenu než ten kdo k nám přijde jako nový, u Vás je to přesně naopak.
Tolik moje zkušenost s Vodafonem

Šašci . Zase předražený tarif bez dat. Strčte si ty vaše zlodějské tarify do zádele.

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat