Zdroj: Redmi
Domů » Články »
Bezdrátová sluchátka s označením TWS, neboli True Wireless Stereo, si navzdory stagnaci prodeji elektroniky v posledních měsících, vedla poměrně slušně. Píše o tom zprávy společnosti Counterpoint, která se zabývá průzkumem trhu. Podle studie TWS Hearables Market Tracker došlo k poklesu prodeje meziročně pouze o 2 %.
Jak si vedou prodeje TWS sluchátek?
Poměrně silný růst v první polovině roku 2023 zaznamenal zejména základní segment sluchátek s cenovkou do 50 dolarů. Zde došlo k meziročnímu růstu o 15 %. Růstu v tomto segmentu vyrovnával naopak pokles prodejů v segmentech vyšší cenové kategorie s cenovkami 50-100 dolarů a kategorie s cenovkami 100-150 dolarů. Vzestup prodejů zaznamenaly především levné značky, jako je například čínská značka ZhengQibing, která zaznamenala meziroční nárůst o 141 %.

Foto: macrumors.com
Významný růst prodejů zaznamenal také indický trh, kde například značky boAt, Boult Audio a Noise zaznamenaly ve 2. čtvrtletí až dvouciferný nárůst dodávek. Naopak prémiové značky, jako jsou Apple, Samsung nebo Sony, zaznamenaly meziroční pokles prodejů díky tomu, že na trh nedodávaly zas tak zásadní novinky a inovace. Toho využily konkurenční výrobci, kteří se naopak snažili přinést inovace v oblasti designu, zvuku, nízké latence a také výdrže baterie.
Podle analýzy společnosti Counterpoint by měl globální trh se sluchátky TWS za rok 2023 zaznamenat 2% růst, a to i na vzdory 3% meziročnímu poklesu tržeb. Očekává se, že by měl trh s TWS až do roku 2026 růst.
Zdroj: fonearena.com
Domů » Články »
V aplikaci Moje O2 se nabízí soundbar za 1 Kč, stačí splnit podmínku
Google Mapy dostávají informace o počasí
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře