Vodafone zpoplatní volání na zákaznickou linku majitelům předplacenek za určitých okolností

Vodafone zpoplatní volání na zákaznickou linku majitelům předplacenek za určitých okolností
2023-09-12T11:35:03+02:00
• 12. 9. 2023

Fotka od Hassan OUAJBIR z Unsplash

Mobilní operátoři dnes již nabízí poměrně propracované aplikace pro mobilní telefony a také webové rozhraní. V podstatě si lze spravovat účet bez toho, aniž byste museli do kamenné prodejny, nebo volat na zákaznickou linku a přímo mluvit s operátorem. Postupně se možnosti jejich systémů zlepšují, byť k dokonalosti bude vždy něco scházet. I tak chtějí mobilní operátoři, aby uživatelé co nejméně zatěžovali zákaznickou podporou, zejména s jednoduchými dotazy. Vodafone proto plánuje zpoplatnění volání na zákaznickou linku za určitých podmínek.

Zpoplatnění volání na operátora?

Dostala se k nám informace, že by volání na zákaznickou linku, konkrétně přímo na živého operátora bylo zpoplatněno u Vodafonu. Zeptali jsme se společnosti na aktuální stav a dostali jsme poměrně komplikovanou odpověď. Začneme jednoduchým konstatováním, že pokud budete volat na zákaznickou linku a budete se pohybovat skrze automat, tedy automatický systém, nic zpoplatněno nebude. Pakliže máte tarif, nebude se vás jakákoliv změna týkat. Všechny totiž směřují na majitele předplacenek.

Pokud majitel předplacenky bude chtít mluvit přímo s nějakou osobou, tedy ze zákaznického centra, je zde možnost, že bude muset za to zaplatit. Zde ale bude záležet na tom, co vlastně bude chtít po operátorovi. Například vyřešení komplikovaného dotazu nebude stát ani jednu korunu. Pokud ale bude chtít například sdělit zůstatek kreditu přímo od zaměstnance Vodafonu, tak bude tato informace zpoplatněna.

call woman phone 1280x853x

Fotka od Kirill Averianov z Pixabay

Nejde o to, že by byla informace nějak nákladná. Spíše chce Vodafone, aby pro jednoduché dotazy a úkony klienti používali především samoobsluhu. Vodafone ale ani v tomto případě nebude příliš striktní. Například osoby s vadou zraku, či jakýmkoliv postižením nebudou muset nic platit. Vodafone navíc upozorní vždy dopředu, jestli bude zákazník platit za komunikaci s operátorem či nikoliv.

Vodafone tento systém spíše zavede jako takový nástroj, jak některé naučit používat samoobsluhu a ušetřit cenný čas operátorů na zákaznické lince pro ty, kteří mají komplikovanější dotaz nebo nějaký problém. Zatím ale nebylo stanoveno přesné datum zavedení novinky, případně jak bude nastavena cena. Již nyní ale má podobný systém pro některé firemní zákazníky, kde je cena za úkon nastavena na 49 Kč. Zřejmě bude podobná i pro předplacenkáře.

Ve spolupráci Mobilní operátoři v ČR, děkujeme.

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat