Zdroj: Dotekománie
Domů » Články »
Čím větší službu společnost provozuje, tím musí být opatrnější, co se týče reklam. Jakmile jich je moc, začne se uživatelská základna bouřit a případně i odcházet ke konkurenci. Jednou jeden zástupce společnosti Google uvedl, že reklamu chtějí umisťovat tam, kde má smysl, zejména když uživatel něco hledá. I proto původní sociální síť Google+ neobsahovala reklamy. Firma Meta má ale evidentně jiné priority, když začínají klesat příjmy. Například Instagram nabídne ještě více reklam, a to i na místě, kde byste je nečekali.
Instagram a reklamy
Meta představila nové formáty reklam pro své klienty, kteří si je budou moci zakoupit, respektive samotný prostor pro jejich zobrazování. První destinací pro nové reklamy bude karta Prozkoumat. Zde se již objevovaly reklamní prvky, ale až když jste klikli na nějaký obsah. Nově zamíří obsah inzerentů přímo na hlavní část mezi příspěvky uživatelů, jak je vidět na obrázku níže.
Zde bychom mohli jednoduše konstatovat, že se jedná o pochopitelné místo. Kde byste ale reklamu nečekali a kde ještě nikdy nebyla, je samotný profil uživatelů. Naštěstí Instagram neplánuje na profilech uživatelů přímo zobrazovat reklamu mezi ostatními příspěvky, ale i tak se zde bude schovávat.
Konkrétně když navštívíte něčí profil, kliknete na příspěvek, tak při pohybu dolů nebo možná i nahoru, tak se zobrazí reklama. Jde o dosti netradiční umístění něčeho takového, zejména na místě, kde většina společností spíše volí opatrnou strategii a nezobrazuje reklamy. Novinky se začínají pomalinku testovat a brzy zamíří mezi všechny uživatele.
Zdroje: 9to5mac.com, techcrunch.com
Domů » Články »
Amazfit chystá odolné hodinky Falcon
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře