Zdroj: Apple
Domů » Články »
Když jsme se v loňském roce dočkali služby Apple Arcade, hovořilo se o ní jako o „Netflix pro hry“. Uživatelé zaplatí měsíční poplatek v podobě předplatného a tím získají neomezený přístup pro exkluzivní hry, kterých je více než 100. Od té doby, co byla služba uvedena do provozu, její tvůrce, tedy Apple, pracuje na několika strategiích, aby dokázal zaujmout nové a udržel stávající zákazníky.
Apple Arcade mění strategii
Bloomberg nedávno oznámil, že Apple zrušil smlouvy na některé vyvíjené hry, přičemž svůj fokus směřuje na jiné tituly, ve které více věří, protože mají větší perspektivitu. Současná strategie firmy je ale jednoduchá – nabídne další hry, které hráče udrží v ekosystému, čímž budou i nadále platit měsíční poplatek.
Noví uživatelé mají možnost využít bezplatné zkušební verze po dobu jednoho měsíce. Následně budou vyzváni k prodloužení předplatného za 139 Kč měsíčně. Nutno podotknout, že za tuto cenu uživatel získá přes 100 exkluzivních her. Kromě toho hry nezobrazují reklamy a nenutí hráče platit další peníze pro větší pokrok. Je třeba také poznamenat, že právě za tyto kroky získal Apple ocenění od nejednoho kritika videoher.
Problém Apple Arcade ale je, že každý měsíc vydává nové hry, ovšem žádný z titulů se prozatím nestal velkým hitem. V důsledku toho byl růst předplatitelů slabší, než se původně očekávalo. Proto se společnost rozhodla začít nabízet druhý zkušební měsíc zdarma. V současnosti tedy firma pracuje na nových titulech, které by měly být natolik populární, že budou přibývat noví uživatelé a stávající zůstanou.
Zdroj: fonearena.com
Domů » Články »
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Při koupi smartphonů a chytrých hodinek vám teď Samsung vrátí až 3 000 Kč [sponzorovaný článek]
Motorola představila Moto One Fusion
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

Komentáře