reklama

Hra Chameleon Run vychází 7. dubna

Hra Chameleon Run vychází 7. dubna
2016-04-06T07:35:42+02:00
• 6. 4. 2016

Českých her pro mobilní platformu postupně přibývá. A je potěšující, že i jejich kvalita a grafické zpracování se postupně zlepšuje. České dvoučlenné indie studio Hyperbolic Magnetism plánuje 7. dubna vydat pod záštitou Noodlecake Games novou hru pro systémy Android a iOS s názvem Chameleon Run. Z prvního videa je jasné, že půjde o unikátní hru ve, která má potenciál zaujmout nejednoho hráče.

Herní postava má totiž schopnost měnit barvy a vaším úkolem bude běhat po plošinách právě se stejnou barvou, jakou má herní postava. Vývojáři slibují nelineární úrovně až se třemi speciálními cíli, perfektní fyziku, inovativní systém, mechaniku skákání, která umožní hráčům dělat nové kousky, a jednoduché ovládání dvěma tlačítky. Rozhodně se jedná o inovaci nekonečného běhu, který nutí hráče se rychle rozhodovat, neustále přemýšlet o dalším kroku a přizpůsobit se okolním podmínkám. Myslím si, že hra Chameleon Run bude oblíbená právě u skupiny hráčů, kteří si chtějí ukrátit volnou chvíli líbivou a nenáročnou hrou.

Něco málo o Hyperbolic Magnetism

„Hyperbolic Magnetism je malé indie studio, které se nachází v České republice. Bylo založeno před mnoha lety dvojicí Lokiman a Split, kteří byli fascinováni technologiemi, programováním a grafikou použitou herními vývojáři, takže se rozhodli stát se jedněmi z nich. A začali tak se svým snem a udělali to nejlepší, aby se jejich sen stal realitou. Jsme rádi, že s jen dvoučlenným týmem jsme se stali součástí této komunity po tak dlouhou dobu.

Když mluvíme o historii, kořeny Hyperbolic Magnetism mohou být vystopovány až do Popradu na Slovensku, kde jsme poprvé koncem 90. let spojili své síly. Bylo to střední škole, kdy už jsme měli za sebou nějaké předchozí spolupráce, ale bylo to právě během těchto let, kdy jsme zažili opravdu radost, která přichází z procesu tvorby vlastní hry v rámci týmu. Nejprve jsme začali experimentovat s populárními VGA grafickými PC hrami, protože to bylo něco, co se dá zvládnout v malém týmu. Několik jsme jich vytvořili, ale žádnou jsme nevydali. Podobným způsobem jsme pracovali i během univerzitních let, ale vše jsme přesunuli do 3D. Byla to zábava a mnoho jsme se naučili.

Velkou změnou pro nás bylo, když Apple uvedl App Store a my si uvědomili, že tohle může být naše šance. Ukončili jsme své práce a začali úžasnou cestu s mobilními telefony, tablety a ostatními mobilními zařízeními. Bylo to jako začít úplně od znovu a cítili jsme opravdové nadšení, když jsme vydali naše nové hry do relativně čerstvého ekosystému.“

Zdroje: chameleonrun.com, twitter.com

reklama
reklama

Martin Wetter

Androiďák se zájmem o mobilní technologie všeho druhu. Jsem nadšenec převážně mobilních her, ale nebráním se i jiným herním platformám.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim