LG G3 postihl problém se samovolným vypínáním aktualizováno

LG G3 postihl problém se samovolným vypínáním [aktualizováno]
2014-07-24T11:50:49+02:00
• 24. 7. 2014
9

Aktualizováno 24. 7.

LG zapracovalo na hledání chyby způsobující problém s vypínáním a výsledkem je aktualizace firmwaru V10x (x je různé podle regionu). Problém postihl velké množství uživatelů smartphonu LG G3, ale ne skutečně všechny, což vylučuje výrobní vadu. Aktualizace by se měla objevit na vašem telefonu v nejbližších dnech.

Pokud se vám nechce čekat, tak můžete vyzkoušet manuální aktualizaci na vlastní riziko stažením instalačního balíčku na XDA. Zajímavým faktem po instalaci je, že opět jsou hlášeny stejné potíže, které možná způsobuje hardware, jak bylo před tím několikrát zmíněno. Stále tedy nikdo nemůže brát záležitost za uzavřenou a výrobce by měl pokračovat v hledání příčiny a řešení.

LG G3 (6)

Původní článek 11. 7.

Nový top model G3 společnosti LG není na trhu ani měsíc a již má na krku pořádný problém. Zdá se, že tento výrobce mobilních telefonů je doslova prokletý. Ze všech světadílů se rojí stížnosti majitelů tohoto nového modelu na samovolné vypínání telefonu. Příčina je neznámá, podle vlastníků LG G3 se vypne z nenadání nebo během focení. Restart nepomůže a vedlejší projevy jsou přehřívání v okolí fotoaparátů nebo rychlá spotřeba baterie. Krátkodobě problém vyřeší vyndání baterie. Zajímavý je postoj prodejců, kteří vyměňují rovnou za nový kus.

LG_G3_3

Máme informaci od českého obchodu Kasa.cz, že vyměňuje zařízení za nové kusy, ale ani třetí výměna v případě jednoho kupce nepomohla. Závada tak postihuje všechny kusy a jde tedy o možnou výrobní vadu než softwarovou příčinu. Nakolik je problém vážný nelze nyní hodnotit, ale jistě se to projeví na ztrátách LG a možná výrobce utrpí na pověsti. Jakmile se objeví nové informace, budeme se snažit je ověřit co nejdříve. Pokud se ptáte, jaké opatření chystá výrobce, tak máme jen vlažné vyjádření evropského zastoupení společnosti:

Ďakujeme, že ste sa na nás obrátili a informovali nás o tejto skutočnosti. Spoločnosť LG zaznamenala túto situáciu a aktívne pracuje na jej odstránení. V súčastnosti sa pripravuje aktualizácia softwaru, ktorá zabezpečí korektné fungovanie mobilného telefónu.

Ďakujeme za prejavenú dôveru.

S pozdravom,
Zákaznický servis LG

 

Zdroje: androidforum.cz, twitter.com, forum.xda-developers.com, androidcentral.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Lukáš Vaculík

Zajímá se o dopad technologií na společnost. Zabývá se především smartphony, tablety, počítači. Kromě toho jezdí ve volném čase na kole, občas hraje hry, fotí a píše články. Pracuje jako technický inženýr pro finskou IT společnost.

Komentáře

LG G3 jsem pořídila dceři k narozeninám,které měla v květnu a tento problém jí začal na začátku července. Doufám tedy že nebudu muset po 3 měsících kupovat nový telefon.

Dobry den, zajimalo by me, jaky myslenkovy pochod vas vede k tezi: „Problém postihl velké množství uživatelů smartphonu LG G3, ale ne skutečně všechny, což vylučuje výrobní vadu“.

Ja bych prave naopak rekl, ze skutecnost, ze to postihuje jen nektere uzivatele, muze poukazovat na nekvalitni zpracovani na vyrobni lince, kdy ne vsechny telefony dosahuji stejnych kvalit. :)

Dle meho skromneho nazoru: Pokud tento problem stale pretrvava nekolik mesicu a nejsou schopni ho vyresit opravou SW a existuje spousta jinych uzivatelu, kteri tento problem nemaji, tak je to proste spatne vyrobeny kousek, tedy smejd.

Mám G3 32GB týden a bez jediného samovolného restartu. Problémy, kterých jsem si zatím všiml mám: rušivé zvuky v levém sluchátku (řešil jsem výměnou telefonu – ten současný tím trpí o něco méně, i když trochu taky), pád aplikace pro kontakty při editaci kontaktu s událostí (např. datem narození).
Doufám, že oba tyto problémy firma časem vyřeší… Jinak telefon je super…

Na XDA jsem našel řešení problému s editací kontaktů: stačí povolit v aplikaci kalendář zobrazení událostí z telefonu. Já měl povoleny jen google events :)

presne toto mi robilo na sgs4 od aktualizacie na 4.4.2
asi pred mesiacom som kupil novu baterku a chyba zmizla
so starou baterkou mi to robi stale

Martin Vagner

12. 7. 2014, 11:39

Mám druhý telefon, první vyměněn v Kasa.cz a oba se chovají stejně. Vypínají se při focení. Po neděli jdu telefon vracet, fotím často a nebaví mě pak 15 minut oživovat telefon. Tohle se LG nepovedlo

LG G3 32GB GOLD SHINE mám od KASA.CZ v Brně již od 27.6., jelikož jsem zrovna při navezení zboží na KASA HOUSE v Brně byl. Protože jsem telefon měl předobjednán, tak jsem se stal jeden z prvních majitelů. Pouzdro, které bylo jako bonus zdarma jsem dostal až za 3 dny v pondělí. Telefon je bez problémů a šlape jak hodinky. Večer ve 22,00 hod.po nabití na 100% celou noc pouze zavřením pouzdra bez použití, ráno v 6.00 hod má stále 100% nabití. Jelikož ho neustále používám přes den, fotím, natáčím videa, surfuji po netu, píši emaily, telefonuji atd., tak večer ve 20,00hod. mám cca 50%. Používám aplikaci „battery doctor“, kde mám nastavený denní režim od 6,00 do 22,00 a noční od 22,00 do 6,00, kde mám téměř vše značně omezené a vyplé. Přes den mám vše povolené. Telefon je spolehlivý, ani jeden restart, nebo vypnutí. Fotky a video z něj je SUPER. Jsem s ním velmi spokojen. Mám v něm 32GB microSD kartu class 10 značky Kingston a původní SIM od T-Mobile, kterou jsem přendal z SGN2. Šlape opravdu jak hodinky. Můj názor je, že jedna velká výrobní série se nepovedla a šla do prodeje s nějakou závažnou chybou, která značně pošramotí jméno firmy LG. Finanční ztráta pro LG bude jistě velká. Zřejmě série GOLD SHINE sjela z výrobního pásu bez jediné závady a já jsem měl zrovna kliku, že jsem ji chtěl. Přeji všem majitelům s vadnými telefony, aby pro ně skončilo vše co nejdříve a aby také byli spokojeni, jako jsem já.

Jakub Kořínek

12. 7. 2014, 10:10

Já osobně tento problém na svém LG G3 nemám. Pracuje jak má a jsem spokojený.))

Jiří Doubravský

11. 7. 2014, 22:01

Nepanikařil bych. Jestli je to chyba softwarová tak ji najdou a opraví, dřív nebo později – spíš dřív když uvážíme jakou to teď pro ně musí mít prioritu. Pokud je to chyba hardwarová tak ji taky vyřeší softwarově a nějakým tím timeoutem nebo jinou berličkou odstraní ty nejhořší příznaky :-) neviděl bych to tragicky.

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat