reklama

V reklamě na mobilních zařízeních stále vede iOS

V reklamě na mobilních zařízeních stále vede iOS
2013-07-31T22:11:04+02:00
• 1. 8. 2013

Opera Mediaworks zveřejnila pravidelný čtvrtletní průzkum týkající se reklamy na mobilních zařízení za druhé čtvrtletí roku 2013. V těchto statistikách se dozvídáme kromě platformy, která generuje největší zisk, také další zajímavá fakta.

monetization_p2A

Celkově operační systém iOS  vede jak v počtu zobrazených reklam, tak i v příjmech z nich. iOS zobrazilo za druhé čtvrtletí 43,75 % reklam oproti Androidu se slušnými 31,24 %. Překvapující je pouze 0,26 % na Windows Phone, to i mrtvý Symbian získal 5,16 %. U generovaných příjmů zabralo iOS téměř polovinu trhu se svými 49,36 %. Pokud si to ještě rozdělíme na konkrétní zařízení, dozvídáme se, že pouze iPhone vydělal na reklamách při 36,4 % více než všechny androidí telefony dohromady s 27,7 %.

market_share_p3 (1)

Při pohledu na další graf s jednotlivými výrobci zjišťujeme, že krom 43,75 % trhu tvořící Apple, je druhý v pořadí Samsung se svými 17,41 %. Dále zaujímá svou pozici Nokia s 10 %. Pak již jen minimální podíly zabírají společnosti RIM, HTC a Motorola. Pokud se spistředíme pouze na platformu Android, tak Samsung zabere celých 58,5 %, následuje HTC, Motorola a LG s téměř shodnými podíly. Na trhu s tabletu kraluje Apple s neuvěřitelnými 91,2 %, zbytek ukusuje Samsung s 6,1% a ostatní.

by_publisher_graph_p4A

Nejvíce příjmů vygenerovaly reklamy v souvislosti se sportem i díky baseballové sezoně. Zajímavých faktem také může být, že 3 ze 4 všech mobilních transakcí probíhá ve Spojených státech.

Zdroj: operamediaworks.com

reklama
reklama

Miroslav Růžička

Redaktor a moderátor na našem YouTube kanálu a nadšenec do moderních technologií, který na našem webu působí již od roku 2013. Mobilní telefony ho ale zajímají již od dětství.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim