reklama

V reklamě na mobilních zařízeních stále vede iOS

V reklamě na mobilních zařízeních stále vede iOS
2013-07-31T22:11:04+02:00
• 1. 8. 2013

Opera Mediaworks zveřejnila pravidelný čtvrtletní průzkum týkající se reklamy na mobilních zařízení za druhé čtvrtletí roku 2013. V těchto statistikách se dozvídáme kromě platformy, která generuje největší zisk, také další zajímavá fakta.

monetization_p2A

Celkově operační systém iOS  vede jak v počtu zobrazených reklam, tak i v příjmech z nich. iOS zobrazilo za druhé čtvrtletí 43,75 % reklam oproti Androidu se slušnými 31,24 %. Překvapující je pouze 0,26 % na Windows Phone, to i mrtvý Symbian získal 5,16 %. U generovaných příjmů zabralo iOS téměř polovinu trhu se svými 49,36 %. Pokud si to ještě rozdělíme na konkrétní zařízení, dozvídáme se, že pouze iPhone vydělal na reklamách při 36,4 % více než všechny androidí telefony dohromady s 27,7 %.

market_share_p3 (1)

Při pohledu na další graf s jednotlivými výrobci zjišťujeme, že krom 43,75 % trhu tvořící Apple, je druhý v pořadí Samsung se svými 17,41 %. Dále zaujímá svou pozici Nokia s 10 %. Pak již jen minimální podíly zabírají společnosti RIM, HTC a Motorola. Pokud se spistředíme pouze na platformu Android, tak Samsung zabere celých 58,5 %, následuje HTC, Motorola a LG s téměř shodnými podíly. Na trhu s tabletu kraluje Apple s neuvěřitelnými 91,2 %, zbytek ukusuje Samsung s 6,1% a ostatní.

by_publisher_graph_p4A

Nejvíce příjmů vygenerovaly reklamy v souvislosti se sportem i díky baseballové sezoně. Zajímavých faktem také může být, že 3 ze 4 všech mobilních transakcí probíhá ve Spojených státech.

Zdroj: operamediaworks.com

reklama
reklama

Miroslav Růžička

Redaktor a moderátor na našem YouTube kanálu a nadšenec do moderních technologií, který na našem webu působí již od roku 2013. Mobilní telefony ho ale zajímají již od dětství.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit