Apple vydal reklamu, za kterou se omluvil, ale Samsung si nenechal ujít příležitost

Apple vydal reklamu, za kterou se omluvil, ale Samsung si nenechal ujít příležitost
2024-05-16T07:00:10+01:00
• 16. 5. 2024#Android #iOS

Zdroj: Apple

2

Apple má poměrně jasnou marketingovou strategii a většinou jsou reklamy propracované a velmi dobře přijímané. Některé jsou dokonce točeny i v Česku, ale to jen tak pro zajímavost. Tentokrát se ale jedna reklama nepodařila. Zaměřila se na propagaci iPadu Pro, ale veřejnost zareagovala negativně.

Apple vs. Samsung

Apple v nové reklamě nechal rozdrtit nejen různé předměty, ale hlavně došlo na destrukci hudebních nástrojů. Respektive došlo ke stlačení, což mělo spíše evokovat, že to vše je obsaženo v novém iPadu Pro. Negativní reakce přišly velmi rychle na tuto reklamu. Lidem se nelíbilo, že Apple jen tak ničí kreativní nástroje. Současně někteří podotkli, že společnost myslící na ekologický dopad jen tak ničí předměty.

Ne dlouho na to se Tor Myhren, ředitel pro marketingovou komunikaci společnosti Apple, omluvil za tuto reklamu. Dodal, že se jednoduše tentokrát nepovedla a že samotné video minulo cíl. To se prostě stane, ale konkurence nespí. Nepovedeného marketingového pokusu si všiml Samsung a vytvořil novou reklamu, kterou nazval UnCrush. V ní také uvedl, že by (Samsung) nikdy neničil kreativitu.

Tak trochu se vracíme do doby, kdy si Samsung utahoval v reklamách z Applu. V tomto případě si Apple naběhl sám a Samsung jednoduše využil šanci a propagoval své tablety.

Apple kompletně přepracoval nový iPad Pro ve dvou velikostech

Zdroje: neowin.net, neowin.net

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Za mě je vtipné a nápadité oboje.

Přemysl Vaculík

VIP 17. 5. 2024, 3:18

Osobně se mi líbí ta marketingová válka, ale zatím je jednostranná.

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat