Zdroj: Apple
2Domů » Články »
Apple má poměrně jasnou marketingovou strategii a většinou jsou reklamy propracované a velmi dobře přijímané. Některé jsou dokonce točeny i v Česku, ale to jen tak pro zajímavost. Tentokrát se ale jedna reklama nepodařila. Zaměřila se na propagaci iPadu Pro, ale veřejnost zareagovala negativně.
Apple vs. Samsung
Apple v nové reklamě nechal rozdrtit nejen různé předměty, ale hlavně došlo na destrukci hudebních nástrojů. Respektive došlo ke stlačení, což mělo spíše evokovat, že to vše je obsaženo v novém iPadu Pro. Negativní reakce přišly velmi rychle na tuto reklamu. Lidem se nelíbilo, že Apple jen tak ničí kreativní nástroje. Současně někteří podotkli, že společnost myslící na ekologický dopad jen tak ničí předměty.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Ne dlouho na to se Tor Myhren, ředitel pro marketingovou komunikaci společnosti Apple, omluvil za tuto reklamu. Dodal, že se jednoduše tentokrát nepovedla a že samotné video minulo cíl. To se prostě stane, ale konkurence nespí. Nepovedeného marketingového pokusu si všiml Samsung a vytvořil novou reklamu, kterou nazval UnCrush. V ní také uvedl, že by (Samsung) nikdy neničil kreativitu.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
Tak trochu se vracíme do doby, kdy si Samsung utahoval v reklamách z Applu. V tomto případě si Apple naběhl sám a Samsung jednoduše využil šanci a propagoval své tablety.
Apple kompletně přepracoval nový iPad Pro ve dvou velikostech
Zdroje: neowin.net, neowin.net
Domů » Články »
Ušetřete na internetu a televizi s PODA! [komerční článek]
Google One VPN po čtyřech letech končí [aktualizováno]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
david_3
16. 5. 2024, 11:17Za mě je vtipné a nápadité oboje.
Přemysl Vaculík
Osobně se mi líbí ta marketingová válka, ale zatím je jednostranná.