reklama

Xiaomi Youpin a IndieGoGo spojují síly

Xiaomi Youpin a IndieGoGo spojují síly
2019-12-31T18:00:14+02:00
• 31. 12. 2019

Za posledních několik let jste si mohli všimnout nového trendu v podobě crowdfundingu. V podstatě se jedná o systém, kdy tvůrce nějakého projektu, produktu nebo služby chce získat peníze na uskutečnění svých plánů, ale nemá dostatek prostředků. Právě zde vše řeší crowdfundingové služby, kde se prezentují projekty a běžní lidé mohou přispět, případně si předobjednat daný produkt. Samozřejmě je zde riziko, že se nevybere dostatek peněz nebo projekt se neuskuteční, ale zpravidla jsou zde bezpečnostní mechanismy.

Mezi největší portály patří jednoznačně KickStarter a IndieGoGo. Právě druhý zmíněný portál nyní zavřel strategické partnerství se službou Xiaomi Youpin.

Xiaomi Youpin míří na globální trh

Xiaomi Youpin je platforma, za kterou stojí čínský gigant, který se nebojí investovat do produktů a služeb i mimo své hlavní působení. Xiaomi Youpin je poměrně mladá platforma, která vznikla teprve v roce 2017. Nabízí crowdfungové prostředí pro domácí trh a mohli jsme jednou čekat, že by došlo na globální působení. Je vidět, že místo velkých investic pro takový rozmach došlo na uzavření strategického partnerství se službou IndieGoGo.

IndieGoGo existuje již od roku 2008 a nabízí poměrně širokou škálu služeb i v oblasti podpory. Samotné partnerství přinese oběma službám značné rozšíření nabídky. Xiaomi Youpin získá hlavně cestu na globální trh a možnost představovat lokální projekty celému světu. Navíc je bonusem podpora, zázemí a další funkce IndieGoGo.

V tomto ohledu se ale nechystá vytvoření nového projektu nebo začlenění služeb a jejich provázání. Zatím má Xiaomi Youpin jen oficiální profil na platformě IndieGoGo, kde v tuto chvíli najdeme jen dvě kampaně. Jedna se týká chytrého elektrického zubního kartáčku, druhá nabízí chytrý běžecký trenažer.

V dalším roce se ale dočkáme mnoha projektů z Číny, které hledají své investory, případně budou chtít zaujmout uživatele v globálním měřítku.

Zdroj: gizmochina.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz



Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim