Domů » Články »
Švédská hudební streamovací služba Spotify testuje další způsob, jakým by umělci mohli propagovat hudbu. Bohužel se ale zdá, že by šlo o poměrně nešťastné řešení, které by některé uživatele mohlo až otravovat.
Spotify začíná testovat nový způsob reklamy
Umělci a jejich týmy (například studia) budou moci brzy aktivovat sponzorovaná vyskakovací okna Brand New Music for You ve všech mobilních aplikacích (iOS, Android a tak podobně). Díky těmto vyskakovacím oknům informují fanoušky o nové hudbě, kterou právě vydali.
Doposud společnost Spotify nabízela uživatelům prostřednictvím vyskakovacích oken pouze doporučení na novou hudbu. Ta navíc byla doporučena na základě vkusu uživatele. Nyní se ale dočkáme sponzorovaných vyskakovacích oken, což může vést k tomu, že uživatelé budou zahlceni. Nicméně, test nového způsobu pro umělce se bude konat na území USA.
Nutno však podotknout, že tato vyskakovací okna si budete moci deaktivovat buď úplně, tedy pro všechny umělce, anebo pro konkrétního interpreta. Ovšem vše pouze v případě, že máte předplatné služby Spotify.
Zdroj: engadget.com
Domů » Články »
To nej z uplynulého týdne #43 – experimenty, nové mobily, RED
Apple Watch Series 6 by mohly nabídnout nové technologie
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře