reklama

Spotify zavádí sponzorovaná vyskakovací dialogová okna

Spotify zavádí sponzorovaná vyskakovací dialogová okna
2019-10-27T11:30:24+01:00
• 27. 10. 2019

Švédská hudební streamovací služba Spotify testuje další způsob, jakým by umělci mohli propagovat hudbu. Bohužel se ale zdá, že by šlo o poměrně nešťastné řešení, které by některé uživatele mohlo až otravovat.

Spotify začíná testovat nový způsob reklamy

Umělci a jejich týmy (například studia) budou moci brzy aktivovat sponzorovaná vyskakovací okna Brand New Music for You ve všech mobilních aplikacích (iOS, Android a tak podobně). Díky těmto vyskakovacím oknům informují fanoušky o nové hudbě, kterou právě vydali. 

Doposud společnost Spotify nabízela uživatelům prostřednictvím vyskakovacích oken pouze doporučení na novou hudbu. Ta navíc byla doporučena na základě vkusu uživatele. Nyní se ale dočkáme sponzorovaných vyskakovacích oken, což může vést k tomu, že uživatelé budou zahlceni. Nicméně, test nového způsobu pro umělce se bude konat na území USA.

Nutno však podotknout, že tato vyskakovací okna si budete moci deaktivovat buď úplně, tedy pro všechny umělce, anebo pro konkrétního interpreta. Ovšem vše pouze v případě, že máte předplatné služby Spotify.

Zdroj: engadget.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim