reklama

Twitter nasadil nový vzhled a pohrává si s možnostmi modifikací aktualizováno

Twitter nasadil nový vzhled a pohrává si s možnostmi modifikací [aktualizováno]
2019-06-28T07:05:43+01:00
• 28. 6. 2019

Aktualizováno 28. 6.

Teprve včera jsme vás informovali o novějším vzhledu webové verze sociální sítě Twitter a zdá se, že že se nejedná o test. Mnoho uživatelů hlásí, že nový design mají již k dispozici, což můžeme potvrdit i my. Nyní se ale ukazuje, že Twitter nabídne možnosti úpravy vzhledu. Sice se bude jednat o drobnosti zejména kolem barev, ale budete si například moci vybrat mezi dvěma tmavými verzemi.

Kromě toho půjde zvolit hlavní barva, což se dotkne tlačítek a jiných prvků. Bonusem navíc je možnost změny velikosti písma. Tato novinka nahradí současný jednoduchý přepínač na tmavou nebo světlou verzi, jak uvádí Jane Manchun Wong (@wongmjane).

Původní článek 27. 6.

V lednu tohoto roku jsme se dočkali nového designu webové verze sociální sítě Twitter. Co se týče vzhledu, tak se možná dočkáme tmavějšího rozhraní aplikace pro Android a iOS. Nyní ale zpět k webové verzi. Zřejmě se změna nesetkala s dostatečným úspěchem a již se pracuje na další.

Twitter a nové prostředí

Aktuální nová podoba má hlavní stream příspěvků na levé straně a vše ostatní je na pravé. Ale jak se ukazuje, testuje se změna, která na levou stranu přesune základní ovládací prvky a také jednotlivé sekce této sociální sítě. Nově tedy bude tlačítko na vytvoření nového příspěvku na levé straně, místo současné pravé.

Na levé straně nové testovací podoby následně objevíte trendy a kdejaká doporučení pro vás. Zatím nevíme, jak moc je rozšířené toto testování, ale jak je vidět, změna se projevuje na světlém i tmavém vzhledu. Nyní je samozřejmě otázka, jestli se této novinky dočkáme, nebo Twitter vyzkouší další jinou podobu.

Bohužel není způsob, jak si vynutit novou podobu. Twitter ji nasazuje v omezeném okruhu uživatelů a poměrně sporadicky. Jakmile dojde k rozhodnutí, že by se mělo přistoupit k rozsáhlejšímu testu, rozhodně přibude nějaké tlačítko, kterým zapnete novinku.

Zdroj: techcrunch.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

TmavĂ˝ reĹľim