reklama

Facebook se inspiruje u Snapchatu

Facebook se inspiruje u Snapchatu
2016-04-08T07:50:17+02:00
• 8. 4. 2016

Facebooku se vývoj své vlastní aplikace Messenger vyplácí více, než snad bylo v původních plánech. Zároveň se tato aplikace vydala částečně vlastním životem a Facebook ji využívá zároveň pro účely podnikání. Jak? Velmi jednoduše. Chcete-li někomu napsat, velmi pravděpodobně, pokud daná osoba vlastní chytré zařízení, bude mít i nějaký Facebook účet a popřípadě Messenger.

Facebook-Messenger-scan-code

S tím je dnes již nyní natolik počítáno, že se toho vývojáři rozhodli využít a přidat novou funkci. Na adrese „m.me“ nově nalezneme facebookové uživatelské účty. Stačí tak za doménu napsat „/uživatelské_jméno“ a můžete s danou osobou začít chatovat během pár vteřin. Napíši-li tak za účelem obchodu uživateli, s nímž chci mluvit například ohledně obchodu, cesta se mi znatelně zjednodušuje.

Mezi další nové funkcionality patří QR kód kolem profilové fotografie uživatele. Je tak o trochu jednoduší získat kontakt na uživatele. Velmi úzce na tuto novinku je navázána možnost názvu profilu ve tvaru „@název_profilu“. Uživatele tak můžete najít mnohem jednodušeji než kdy dříve.

Screen-Shot-2016-04-07-at-15.35.45

Proč tak Facebook činí? V první řadě můžeme vidět důvod ve vývoji samotné aplikace. Ovšem čísla hovoří za sebe. Messenger je používán okolo 900 milionů uživatelů, samotnou sociální síť pak aktivně využívá přibližně 930 milionů uživatelů. Čísla jsou si velmi podobná, a tak se možná do budoucna Facebook více zaměří na Messenger a my se dočkáme více novinek.

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim