reklama

Google – do vyhledávání míří nový formát reklamy

Google – do vyhledávání míří nový formát reklamy
2016-03-31T08:55:49+01:00
• 31. 3. 2016

Není žádným tajemstvím, že Google těží nejvíce financí právě na reklamě. Avšak nedávají všude a v přehnaném množství. Nejvíce si jí můžete všimnout při vyhledávání, kde zpravidla první pozice jsou obsazeny placenými odkazy. Aby více zaujal návštěvníky, přichystal si nový reklamní formát určený pro mobilní telefony.

Novinka dostala název „Model Automotive Ads“ a v podstatě se jedná o „carousel“, neboli možnost procházet obrázky v horizontální úrovni. Takto si můžete projít více informací (respektive obrázků) bez toho, abyste měli zabráno velké množství prostoru ve vertikální úrovni.

CIh7lhrrYYxZzSY7vH4k0X0P9-f0fPc4k1FJzvbBmq2eG14CuhhwklewCtDZmGpXwD9jvA=s2048

Odkaz na animaci

Jako první přihází tato reklama v podání automobilek, ale následně se zajisté rozšíří o další společnosti. Nejenže se novinka objeví v běžném mobilním vyhledávači, ale bude dostupná i třeba vyhledávání skrze mobilní vyhledávač, kde je již nyní reklama.

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim