reklama

Vodafone upraví nebo pozmění reklamu kvůli hře Ingress

Vodafone upraví nebo pozmění reklamu kvůli hře Ingress
2013-09-14T12:42:15+02:00
• 14. 9. 2013

Mobilní operátor Vodafone se nyní snaží nalákat nové zákazníky pomocí reklamní kampaně, která se jmenuje „Návštěvníci“. Vypůjčil si stejnojmenný slavný český Sci-Fi seriál. V samotné sérii reklam účinkuje i Josef Dvořák. Kampaň byla přijata poměrně kladně, ale v jedné scéně prvního dílu si několik lidí všimlo, že pan Dvořák má bílé triko s celkem známým logem. Toho si všiml i , kterému logo připomínalo známou mobilní hru Ingress.

Zástupce operátora ihned reagoval s tím, že se jedná jen o podobnost. Chvíli to mohlo vypadat, že vše utichne a nedojde ke změně. Následně se ale ozvali i jiní. Například se nenechal odbýt , který opět upozornil na tuto podobnost, přičemž operátorovi nyní ukázal i názorné srovnání.

Screenshot_261 Nepojmenovaný 1

Úplně vlevo můžete vidět na druhém obrázku logo ze hry a vpravo již použité v samotné reklamní kampani. Vodafone tentokrát reagoval opačným způsobem. V podstatě uznal pochybení a v televizi se již logo nemá objevit.

Screenshot_262

Zatím nevíme, jakým způsobem dojde k opravě. Je možné, že se přistoupí jen k menší korekci nebo ke stažení daného videa. Ovšem na Youtube stále zůstává nepozměněná verze, kde jde vidět logo podobné tomu ze hry Ingress.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim