Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Společnost Meta oznámila dvě novinky, které se objeví ve službě Instagram. Obě dvě novinky s reklamou v aplikaci, které by měly posílit slabou poptávkou ze strany zadavatelů.
Instagram chce oživit klesající zisky z reklamy
Meta oznámila, že začala ve službě Instagram testovat zobrazení reklamy ve výsledcích hledání. Tímto krokem chce ještě více oslovit uživatele, kteří aktivně hledají konkrétní firmy, produkty a obsah. Reklama by se měla objevovat mezi obsahem, který bude na základě hledání zobrazení. Po testovací fázi chce Meta tuto novinku spustit globálně v několika následujících měsících. Lze očekávat, že tato novinka nebude přijata kladně mezi uživateli vzhledem k tomu, že se doposavad reklama v této službě aktivně nezobrazovala.

Zdroj: Techcrunch
Další novinkou, kterou chce Meta do Instagramu zavést, je Reminder Ads. Jedná se o nový reklamní nástroj, který bude primárně sloužit firmám a značkám, aby mohly lépe informovat uživatele o uvedení nových produktů a značek na trh. Reminder Ads bude také sloužit pro informování o nových událostech spojených s daným produktem. Uživatelé pak budou mít na výběr, zdali se budou chtít přihlásit k odběru těchto oznámení.
Všechny tyto nové funkce mají primárně sloužit ke zvýšení zisků z reklamy a pobídnout tak inzerenty k vyšší aktivitě. Meta se celkově potýká s klesajícími zisky z reklamy a tímto krokem se je snaží opět oživit. Z výsledků hospodaření za Q4 2022 je patrné, že zisky z reklamy klesly z 32,6 miliardy za stejné období před rokem na 31,2 miliard.
Zdroj: techcrunch.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře