Google nabídne My Ad Center pro správu zobrazovaných reklam

Google nabídne My Ad Center pro správu zobrazovaných reklam
2022-05-13T18:00:56+02:00
• 13. 5. 2022

Fotka od Firmbee.com Z Unsplash

Před nějakou dobou jsme vás informovali, že se Google pokusí zavést transparentnější informace o reklamách. Na aktuální vývojářské konferenci představil další novinku, která centralizuje tato data, ale bude sloužit i pro správu, respektive nastavení reklam.

Centrum pro reklamy

Google novinku nazval jako My Ad Center a bude součástí vašeho Google účtu. V rámci této sekce budou centralizovaná data kolem reklam. Zde si budete moci vybrat, co vás zajímá a co ne. Budete si moci jednoduše odebrat konkrétní témata, která již nechcete vidět a podobně.

ezgif 2 a30517b6e5 600x337x

Zdroj: Google

K dispozici budou celkem tři záložky. První bude nabízet témata, druhá značky a třetí bude pro citlivý obsah. Aby toho nebylo málo, také se nabídne možnost ovládání soukromí, kde bude moci spravovat vše, co si o vás vede Google. Například se zde bude nacházet odhadnuté pohlaví. Můžete tuto informaci odebrat.

My Ad Center zatím není k dispozici. Google hodlá novou sekci spustit během léta. Zřejmě až tehdy se pochlubí se všemi možnostmi samotné služby.

Zdroje: androidpolice.com, twitter.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat