Fotka od Firmbee.com Z Unsplash
Domů » Články »
Před nějakou dobou jsme vás informovali, že se Google pokusà zavést transparentnějšà informace o reklamách. Na aktuálnà vývojářské konferenci představil dalšà novinku, která centralizuje tato data, ale bude sloužit i pro správu, respektive nastavenà reklam.
Centrum pro reklamy
Google novinku nazval jako My Ad Center a bude součástĂ vašeho Google účtu. V rámci tĂ©to sekce budou centralizovaná data kolem reklam. Zde si budete moci vybrat, co vás zajĂmá a co ne. Budete si moci jednoduše odebrat konkrĂ©tnĂ tĂ©mata, která jiĹľ nechcete vidÄ›t a podobnÄ›.
K dispozici budou celkem tĹ™i záloĹľky. PrvnĂ bude nabĂzet tĂ©mata, druhá znaÄŤky a tĹ™etĂ bude pro citlivĂ˝ obsah. Aby toho nebylo málo, takĂ© se nabĂdne moĹľnost ovládánĂ soukromĂ, kde bude moci spravovat vše, co si o vás vede Google. NapĹ™Ăklad se zde bude nacházet odhadnutĂ© pohlavĂ. MĹŻĹľete tuto informaci odebrat.
My Ad Center zatĂm nenĂ k dispozici. Google hodlá novou sekci spustit bÄ›hem lĂ©ta. ZĹ™ejmÄ› aĹľ tehdy se pochlubĂ se všemi moĹľnostmi samotnĂ© sluĹľby.
Zdroje: androidpolice.com, twitter.com
Domů » Články »
Komentáře