reklama

Google zavede transparentnější informace o reklamách

Google zavede transparentnější informace o reklamách
2021-10-10T22:17:02+02:00
• 11. 10. 2021

Autor: Přemysl Vaculík, Dotekomanie.cz

Reklamy na internetu se nám snaží nabídnout nějaký produkt nebo službu, případně něco jiného. Firmy se snaží získat co nejvíce informací o návštěvnících, aby mohly nabídnout co nejrelevantnější reklamu, takže můžeme vidět například produkty, které jsou nám o něco blíže. Bohužel je zde i stinná stránka a občas se mezi reklamy dostane obsah, který je závadný, nebo podvodný,. V tomto ohledu chce Google nabídnout více transparentních informací.

Reklamy a informace

Již nyní můžete ovládat do jisté míry reklamy, které se zobrazují skrze systémy Googlu. Například můžete specifikovat, že vás nějaký reklama nezajímá, případně nějaká kategorie. Také můžete reklamu nahlásit, pokud se domníváte, že nějak porušuje podmínky, nebo se jedná o závadný obsah.

Nově Google zavádí speciální kartu nazvanou stránka inzerenta. Při kliknutí na více informací o reklamě se zobrazí přehled a krátký popis, kdo si reklamu objednal a jaká je historie za nějaký časový úsek. Google takto chce nabídnout více informací uživatelům, aby si například zjistili nějaké podrobnosti dříve, než kliknou na reklamní sdělení.

ezgif 1 790a05043252 320x688x

Zdroj: Google

Od novinky si Google také slibuje, že uživatelé budou mít k dispozici více relevantních informací, díky který se podaří odhalit podvodné reklamy. Zde ale vše stojí právě na uživatelích, aspoň z pohledu reklam, které prošly schvalovacím řízením. Novinka bude prvně k dispozici v USA, ale během roku 2022 dojde ke značnému rozšíření.

Zdroj: 9to5google.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim