Fotka od Firmbee.com Z Unsplash
Domů » Články »
Před nějakou dobou jsme vás informovali, že se Google pokusí zavést transparentnější informace o reklamách. Na aktuální vývojářské konferenci představil další novinku, která centralizuje tato data, ale bude sloužit i pro správu, respektive nastavení reklam.
Centrum pro reklamy
Google novinku nazval jako My Ad Center a bude součástí vašeho Google účtu. V rámci této sekce budou centralizovaná data kolem reklam. Zde si budete moci vybrat, co vás zajímá a co ne. Budete si moci jednoduše odebrat konkrétní témata, která již nechcete vidět a podobně.
K dispozici budou celkem tři záložky. První bude nabízet témata, druhá značky a třetí bude pro citlivý obsah. Aby toho nebylo málo, také se nabídne možnost ovládání soukromí, kde bude moci spravovat vše, co si o vás vede Google. Například se zde bude nacházet odhadnuté pohlaví. Můžete tuto informaci odebrat.
My Ad Center zatím není k dispozici. Google hodlá novou sekci spustit během léta. Zřejmě až tehdy se pochlubí se všemi možnostmi samotné služby.
Zdroje: androidpolice.com, twitter.com
Domů » Články »
Google nabídne nástroj na odebrání soukromých informací z vyhledávání
Twitter chystá připnutí komentáře, Note a další novinky
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře