reklama

Americké restrikce zvýhodňují čínské značky

Americké restrikce zvýhodňují čínské značky
2020-08-08T11:30:16+01:00
• 8. 8. 2020

Zdroj: Digitalphablet.com

Zatímco v USA pokračuje zákaz čínské značky Huawei, tak mezitím v Číně se uživatelé přesouvají od tradičních západních značek k těm domácím. To posiluje jejich postavení a ke všemu vystrnaďuje ostatní výrobce ze zahraničí. Místní známá firma QuestMobile vydala zajímavý výzkum, podle kterého čínští zákazníci při nákupech začínají čím dál více upřednostňovat domácí výrobce.

Apple v potížích

Společnost Huawei za poslední rok posílila tržní podíl o 4,7 % na 26,3 %, kdežto konkurenční Apple ztratil 1,9 % a díky 21,6% podílu mu patří až druhá pozice. V kladných procentuálních nárůstech se ocitly také populární značky Oppo nebo Vivo. Navíc celá statistika byla dodatečně rozdělena do věkových kategorií. Huawei vedl mezi lidmi ve věku 25-30 let a Apple je v oblibě u uživatelů ve věku 41-45 let, kteří pochází z největších měst v Čině.

na telefony 2020 1 720x540x

Zdroj: Gizmochina.com

Po značce Vivo sahají zákazníci ve věku 18 let a méně, 19-24 let a starší 46 let, přičemž pochází nejčastěji ze středně velkých a venkovských oblastí. Posledním zmiňovaným faktem je věrnost k značce, kde opět bodoval Huawei s tím, že 51,1 % uživatelů vyměnilo svůj současný model jen za novější generaci. Naopak novější verzi iPhonu zvolilo 44,7 % zákazníků a 22,4 % raději přešlo k firmě Huawei.

na telefony 2020 2 720x540x na telefony 2020 3 720x540x

Zdroj: Gizmochina.com

Zdroj: gizmochina.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného založení a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 10 let. Oblíbeným výrobcem je jednoznačně kalifornský Apple, ale velmi rád vzpomíná na BlackBerry.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim