Zdroj: ČD
7Domů » Články »
České dráhy se snaží jít s dobou a zavádí postupně nové technologie. Tentokrát jsme se dočkali poměrně významného vylepšení u mobilních aplikací pro smartphony. Společnost doslova uvádí, že se jedná o druhou velkou aktualizaci v historii aplikace. Ta první přinesla například podporu In Karet.
Můj vlak a nákup jízdenek
Nová aktualizace upravuje platební systém v aplikaci, kdy by mělo být vše o polovinu rychlejší. Služba je stále zajišťovaná bankou ČSOB. Ta podporuje všechny běžné karty a dokonce služby jako Apple Pay nebo Masterpass. Bohužel Google Pay není k dispozici, ale náhradou může být na smartphonech s Androidem podpora aplikace Masterpass.
„Jde o druhý největší update aplikace v její historii. Ten první přinesl implementaci In Karty do mobilu. Nová verze přijde stávajícím uživatelům postupně s aktualizacemi, ostatní si ji mohou do chytrého telefonu stáhnout zdarma z Obchodu Play či App Store. Počítáme s tím, že update se bude stávajícím uživatelům uvolňovat postupně do konce tohoto měsíce.“
Jak je uvedeno v prohlášení, aktualizace bude dostupná pro obě platformy do konce měsíce. Nebude se jednat o jedinou novinku. České dráhy provedli několik další úprav a vylepšení. Například jsme se dočkali podpory push notifikací, ale nemusíte se bát, že by došlo k zneužívání pro marketingové akce. Notifikace poslouží jen pro zasílání důležitých informací, například „pokud dojde ke změně řazení, trasy, jízdního řádu či kteréhokoliv parametru, který má vliv na cestu“.
Zdroj: ČD
Samotný nákup jízdenek v aplikaci je znatelné vylepšení a rozhodně zjednoduší celý proces. Otázkou je, jak moc budou tuto novinku používat samotní cestující.
Zdroj: Tisková zpráva
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Vasek Nedbal
18. 6. 2020, 18:37Vždyť to už je tak pět let..
Přemysl Vaculík
Máte pravdu, dlouho jsem aplikaci nepoužil, jde o zrychlení nákupu. Článek byl upraven.
Jakub Pachta
18. 6. 2020, 18:30To je nějaký omyl kupuji jizdenky přes aplikaci můj vlak už dlouho
Přemysl Vaculík
Máte pravdu, dlouho jsem aplikaci nepoužil, jde o zrychlení nákupu. Článek byl upraven.
Tomáš Kunst
18. 6. 2020, 16:56Ale ten nákup bez použití ČD kreditu jde taky spoustu let. Stejně jako notifikace o výlukách, zpožděních a tak. Vypadá to, že se sem omylem vloudil dva roky starý příspěvek.
Přemysl Vaculík
Máte pravdu, dlouho jsem aplikaci nepoužil, jde o zrychlení nákupu. Článek byl upraven.
Keyser Söze
18. 6. 2020, 16:10No ja si jizdenky v aplikaci kupuju uz tretim rokem… To ze si jednou mesicne clovek dobije CDkredit pres kartu nebo na pokladne na nadrazi je drobnost. Takze to ze to ted pujde rovnou z aplikace neni zase nic tak svetoborneho. :) Spis treba to razeni vlaku aby vzdy to co ukaze aplilace by bylo i ve skutecnosti je lepsi vychytavka.