reklama

Google mění vzhled vyhledávání pro mobily, úpravy jsou kosmetické

Google mění vzhled vyhledávání pro mobily, úpravy jsou kosmetické
2019-05-22T16:59:51+02:00
• 22. 5. 2019

V rámci vývojářské konference Google I/O 2019 společnost představila mnoho novinek, přičemž ty největší se točily kolem Androidu 10 a samotného vyhledávání. To bude například doplněno o prvky rozšířené reality. Dnes došlo k představení upraveného základního vzhledu, ale při letmém porovnání si změn možná ani nevšimnete.

Google Vyhledávání v novém

Na obrázku níže můžete vidět porovnání původní a nové verze. Vpravo je novější verze a hned na první pohled je vidět, že změny nebudou dramatické, ale když se zaměříte na jednotlivé detaily, asi objevíte drobné úpravy. Například z mobilního vyhledávání kompletně zmizí zelená barva. Nově se používá jen černá a modrá.

vyhledávání

Původně jste viděli pod názvem vyhledané stránky jméno webu a přibližnou drobečkovou navigaci. Právě název webu byl přesunut nad titulek a byl navíc doplněn o ikonu, kterou používá konkrétní web. Také z karty zmizela oddělující čára a celá karta působí jednotněji.

I reklamy prošly podobnou změnou, ale místo ikony webu jsme se dočkali jednoduchého označení „Ad“. Vedle se nachází webové adresa, kam budete přesměrováni. Google si slibuje zlepšení orientace a zjednodušení. Dost vyzdvihuje možnost mít ikonu webu přímo ve vyhledávání. Více novinek nebylo uvedeno, ale myslíme si, že omezení počtu barev by mohlo jednou souviset s nasazením tmavého režimu. Ostatně samotný Chrome chystá jednu takovou funkci pro webové stránky.

Zdroj: blog.google

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim